Uygulamadan yeniden pazarlama işlemlerine

Mobil uygulamadan yeniden pazarlama işlemleri, mobil uygulama ile etkileşime geçen kullanıcılara akıllı banner gösterme yöntemidir. Örneğin, hedef kitlenin bir kısmı sadece akıllı telefonundan çevrimiçi mağazaya girer ve sitede baktığından daha fazla ürüne uygulamada bakar. Bu tür kullanıcılara akıllı banner hedeflemek için uygulama işlemlerini kullanın.

Uygulamadaki işlemleri tespit etmek için izleme SDK'leri (en çok bilinenleri AppMetrica, Adjust ve AppsFlyer) ile entegrasyon gerekir. İşlemlerin izlenmesini (ürün görüntülenmesi, sepete eklenme, sepetten silinme, satın alma) yapılandırın. Uygulamadaki işlemlerin Direct'e iletilip iletilmediğini kontrol edin.

Beslemede, site bağlantıları yerine, Apple Universal Links veya Android App Links tabanlı izleme bağlantıları kullanmak daha iyidir.

  1. Uygulama işlemleri ile ilgili koşullar
  2. Veri formatı ve eylem aktarımı

Uygulama işlemleri ile ilgili koşullar

Mobil uygulamada, aşağıdaki işlemler şu parametrelerle ayarlanmalıdır. Tüm bu işlemlerin iletilmesi isteğe bağlıdır, ancak akıllı banner'ların en etkili şekilde çalışması için şunları kullanabilirsiniz:

Eylem / Parametre ürün ID'si Kâr Para birimi
Ürün görüntüleme şarttır şart değildir şart değildir
Sepete ekleme. şarttır şart değildir şart değildir
Çöp kutusundan silme şarttır şart değildir şart değildir
Satın alma şarttır şart değildir şart değildir

Uygulamadaki ürün ID'si, beslemedeki ürün ID'si ile tam olarak eşleşmelidir. Sitede ve uygulamada aynı ürün ID'sini kullanmak daha iyidir; böylece sitenin ve uygulamanın yeniden pazarlaması için tek bir besleme kullanabilirsiniz.

Veri formatı ve eylem aktarımı

Veri formatı

E-commerce eylem işaretlemesi Android'de 3.16.1 ve iOS'ta 3.12.0 sürümlerinden itibaren kullanılabilir. Daha fazla bilgiyi AppMetrica belgelerinden edinebilirsiniz.

Akıllı banner'ların çalışabilmesi için yukarıdaki eylemler ve parametreler yeterlidir; diğer eylem ve parametreler isteğe bağlıdır ve Satın alma analizi raporu için gereklidir

Eylem aktarımı

Uygulamanın genel ayarlarında Metrica sayacına bağlama alanında site için Metrica sayacını belirtin.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.