Manuel teklif yönetimi

Manuel teklif yönetimi sayesinde gösterim koşullarının reklam kampanyasında etkili olup olmadığına karar verip teklifleri belirleyebilirsiniz.

Strateji parametrelerinde çalışma ayarları, kampanya sayfasında ise reklam gösterim koşullarına göre teklifler belirlenir.

“Ağlarda optimizasyona sahip manuel teklif yönetimi” stratejisinde varsayılan olarak sadece aramada gösterimler için teklifler belirtirsiniz; ağlarda gösterimler için ise teklifler ağlardaki ayarlara göre hesaplanır. Bununla birlikte, ağlardaki teklif düşük dönüşüm olasılığına sahip tıklamalar için otomatik olarak düşebilir veya yüksek dönüşüm olasılığına sahip tıklamalar için yükselebilir.

Ağlarda teklifleri manuel ayarlamak için strateji ayarlarında bağımsız teklif yönetimini etkinleştirin.

Strateji ayarları

Günlük bütçe

Minimum günlük bütçe miktarı 17 TL'dir. Bütçe ile beraber gerekli gösterim modunu belirleyebilirsiniz:

  • Standart yönetim (varsayılan): Gösterimler uzun aralıklar olmadan gün boyunca veya zaman hedefinde belirtilen saatlerde devam eder. Bakiye yetersizliği yüzünden kampanyayı devre dışı bırakmamak için Direct bütçe optimizasyonu yönetimine geçebilir. Sistem, kullanıcının her bir arama sorgusu için reklamın açık artırmaya katılımına ilişkin karar alacaktır.

  • Dağıtılmış gösterimler: Günlük bütçe, gün içerisinde ya da zaman hedeflerken belirlediğiniz aralıkta dağıtılarak harcanır. Kesintisiz gösterim için bütçe yeterli değilse reklamlar periyodik olarak durdurulur.

    Kısıtlı günlük bütçede sıklığı yüksek olan sözcük grupları kullanıyorsanız veya sözcük gruplarına göre yüksek teklifler belirttiyseniz, Yandex.Direct gün içinde düzenli gösterim paylaşımını garanti etmez. Mevcut bütçe zaman aralığının başında harcanabilir ve günün kalan kısmı için bakiye kalmaz.

Bütçe günde en fazla 3 kere değiştirilebilir. Günlük bütçeyi devre dışı bıraktığınız veya azalttığınız gün, reklam kampanyalarınızın aktif olması fazla harcamaya yol açabilir. Dağıtılmış gösterim modu seçilmiş olsa da Yandex.Direct bütçeyi tüm güne dağıtamayabilir.

Kampanyanın kullandığı saat dilimi ne olursa olsun, günlük bütçe Moskova saatine göre çalışır.

Kullandığınız stratejiyi istediğiniz zaman kampanya parametrelerinde değiştirebilirsiniz. Manuelden otomatik stratejiye geçiş yaptıysanız ve ardından tekrar manuel stratejiye döndüyseniz belirttiğiniz teklifler kaydedilir.