Manuel teklif yönetimi

“Manuel teklif yönetimi” stratejisi belirli gösterim koşulları için teklifler belirlemenizi sağlar. Böylelikle, belirlenen kısıtlamalara (örn. teklif, gösterim bölgesi) ve diğer reklam verenlerle rekabet durumuna göre mümkün olan en yüksek gösterim sayısını elde edersiniz.

Strateji ayarları

Ortalama günlük bütçe

Takvim haftası boyunca kampanya için günlük harcama ortalaması.

Ortalama günlük bütçe = Kampanya için haftalık harcama tutarı / 7

Bir hafta içinde bütçe yeniden dağıtılır; çok aktif olmayan günlerde kalan bütçe daha aktif günlere harcanır. Böylece günlük harcama, belirtilen değerin altında veya üstünde olabilir. Ek olarak, ortalama günlük bütçede belirtilen rakamın %30'unu geçmeyecek kadar harcama yapılabilir. Bununla birlikte haftada ortalama olarak günlük harcama belirtilen sınırlama dahilinde kalır.

Bütçe, tüm güne veya zaman hedefleme ayarlarında belirtilen süreye yayılır. Belirtilen bütçe gün boyunca gösterim için yeterli değilse reklamlar açık artırmada daha az yer alacaktır. Belirtilen harcama miktarı gösterim günü için yeterliyse, mümkün olan trafiğin tamamını alacaksınız.

Ortalama günlük bütçe miktarını günde en fazla 3 kere değiştirebilirsiniz. Yeni limit bir sonraki günden itibaren geçerlilik kazanır. Bu işlemin ardından pazartesiden değişiklik yapılan güne (dahil) kadarki ortalama masraf, daha önce belirlenen sınırı maksimum %30 olmak üzere aşabilir. Haftanın geri kalan günleri boyunca ortalama harcama tutarı günlük bütçe tutarının yeni ortalamasını yakalamaya çalışır.

Kampanyanın kullandığı saat dilimi ne olursa olsun, günlük bütçe Moskova saatine göre çalışır.

Minimum ortalama günlük bütçe 17 TL'dir.

Kullandığınız stratejiyi istediğiniz zaman kampanya parametrelerinde değiştirebilirsiniz. Manuelden otomatik stratejiye geçiş yaptıysanız ve ardından tekrar manuel stratejiye döndüyseniz belirttiğiniz teklifler kaydedilir.