Manuel teklif yönetimi

“Manuel teklif yönetimi” stratejisi belirli gösterim koşulları için teklifler belirlemenizi sağlar. Böylelikle, belirlenen kısıtlamalara (örn. teklif, gösterim bölgesi) ve diğer reklam verenlerle rekabet durumuna göre mümkün olan en yüksek gösterim sayısını elde edersiniz.

Strateji ayarları

Ortalama günlük bütçe

Takvim haftası boyunca kampanya için günlük harcama ortalaması.

Ortalama günlük bütçe = Kampanya için haftalık harcama tutarı / 7

Bir hafta içinde bütçe yeniden dağıtılır; çok aktif olmayan günlerde kalan bütçe daha aktif günlere harcanır. Böylece günlük harcama, belirtilen değerin altında veya üstünde olabilir. Ek olarak, ortalama günlük bütçede belirtilen rakamın %30'unu geçmeyecek kadar harcama yapılabilir. Bununla birlikte haftada ortalama olarak günlük harcama belirtilen sınırlama dahilinde kalır.

Bütçe, tüm güne veya zaman hedefleme ayarlarında belirtilen süreye yayılır. Belirtilen bütçe gün boyunca gösterim için yeterli değilse reklamlar açık artırmada daha az yer alacaktır. Belirtilen harcama miktarı gösterim günü için yeterliyse, mümkün olan trafiğin tamamını alacaksınız.

Günlük bütçe tutarını günde en fazla 3 kere değiştirebilirsiniz:
  • Limit belirlediğinizde veya günlük bütçenizi düşürdüğünüzde yaptığınız ayar ertesi günden itibaren yürürlüğe girer.
  • Limiti kaldırdığınızda veya günlük bütçenizi artırdığınızda ise bu bütçe aktivasyondan hemen sonra uygulanır.
Bu işlemin ardından pazartesiden değişiklik yapılan güne (dahil) kadarki ortalama masraf, daha önce belirlenen sınırı maksimum %30 olmak üzere aşabilir. Haftanın geri kalan günleri boyunca ortalama harcama tutarı yeni günlük bütçe tutarını yakalamaya çalışır.

Kampanyanın kullandığı saat dilimi ne olursa olsun, günlük bütçe Moskova saatine göre çalışır.

Minimum ortalama günlük bütçe 17 TL'dir.

Kullandığınız stratejiyi istediğiniz zaman kampanya parametrelerinde değiştirebilirsiniz. Manuelden otomatik stratejiye geçiş yaptıysanız ve ardından tekrar manuel stratejiye döndüyseniz belirttiğiniz teklifler kaydedilir.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.