Davranışsal hedefleme

Yandex Reklam Ağı'nda ve harici ağlarda davranışsal hedeflemeyi kullanarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam gösterimleri yapılabilir. Yandex, arama sorguları başta olmak üzere kullanıcının internetteki davranışlarını analiz ederek kullanıcı için en uygun reklamları seçer. İlgi alanları kısa süreli ve uzun süreli olmak üzere iki gruba ayrılır. Kullanıcının ilgi alanları değiştiğinde reklam önerileri de değişmiş olur.

Davranışsal hedeflemenin avantajları

Davranışsal hedefleme sayesinde reklamı yapılan ürün veya hizmete ilgisi olan kullanıcıya reklamlarınızı gösterebilirsiniz. Reklam konusuna uymayan içeriğe sahip sayfalarda da hedef kitlenize hitap edebilirsiniz. İstatistiklere göre davranışsal hedefleme ağlarda, gösterilebilecek tüm konularda %80'den fazla geçiş ve dönüşüm oluşturmaktadır.

Kullanıcıların ilgi alanları hakkında veri toplama

Kullanıcıların ilgi alanlarını belirlemek amacıyla çerez dosyaları kullanılmaktadır. Yandex tarafından işlenen tüm bilgiler Gizlilik Sözleşmesi kapsamındadır ve üçüncü şahıslara aktarılamaz. Kullanıcı herhangi bir nedenle kişisel ilgi alanlarının reklam gösterimlerinde dikkate alınmasını istemiyorsa ayarlarda davranışsal hedeflemeyi iptal edebilir.

Yandex, daha kişisel (örneğin, bazı sağlık hususları veya flört gibi yetişkinlere yönelik konular gibi) konularda reklam göstermek için davranışsal hedeflemeyi kullanmaz.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.