1. Adım: Bir hesap ve reklam kampanyası oluşturun

Kullanıcı adı oluşturun

Direct'te çalışmak için ayrı bir kullanıcı adı oluşturmanızı öneririz. Kişisel kullanıcı adlarınızı (örneğin, Yandex Mail veya Yandex Disk için kullandığınız kullanıcı adlarını) kullanmayın; ileride reklamları kendi kullanıcı adınızdan diğerine aktarmak mümkün olmayacaktır.

Kullanıcı adı oluştur

Direct'te hesap oluşturun

Ülke ve para birimi seçin

Ülkenizi seçin. Bazı ülkeler için Direct ödemelerini yapabileceğiniz para birimini seçmelisiniz. Tüm hesaplamalar sadece seçilen para biriminden yapılır.

Çeşitli ülkeler ve para birimleri için çeşitli ödeme yöntemleri mevcuttur.

E-posta ve telefon numarası ekleyin

Güncel e-posta adresini ve telefon numarasını belirtin. Numarayı onaylayın'a tıklayın

Böylece reklamınızdaki değişiklikler ve reklamı ayarlama önerileri hakkında hızlı bir şekilde bilgi alabilirsiniz.

Gizlilik Politikası, Mobil Uygulama Reklamı Veri İşleme Sözleşmesi ve “Yandex Direct Servis Teklifi koşullarını inceleyip kabul edin.

Servisi kullanmaya başla butonuna tıklayın.

İlk reklam kampanyasını oluşturun

Kampanya oluşturma sayfasına gidin.

En popüler tür olan “Metin-grafik reklamlar” türünü seçmenizi öneririz. Bu tür reklamlar ürün ve hizmetlerinizle ilgilenen kullanıcılara gösterilir. Yalnızca sitenize veya sanal kartvizitinize yapılan geçişler için ödeme yaparsınız.

İpucu. Reklam kampanyası ayarları için profesyonellerden yardım alabilirsiniz.

Direct'te çok geniş kapsamlı reklam ayarları yapılabilir. Kampanya adını girip reklamlarınızın görüntüleneceği yerleri belirlemekle başlayın. Bağladığınız Yandex Metrica sayaçları varsa bunları ekleyin. Reklam gösterim stratejisini seçin. Reklam kampanyanızın başlangıç ve bitiş tarihlerini ve gösterim bölgesini belirtin. Varsayılan değerler, yeni başlayan reklam verenler için en ideal olduğundan, diğer ayarlar için onları değiştirmemenizi öneririz.

Strateji

Varsayılan olarak Yandex Direct'te yeni kullanıcılar için daha kullanışlı olan temel ayar modu etkindir.

  • Sitenizde Yandex Metrica zaten ayarlı ve birtakım hedefler (sitedeki istediğiniz ziyaretçi eylemleri) belirtilmişse Sitedeki hedef eylemler sekmesini seçin:
    1. Hedef eylem seçin bloğunda Metrica sayacından bir hedef belirtin.
    2. Sadece ulaşılan hedefler için ödeme yapmak için Dönüşüm başına ödeme seçeneğini etkinleştirin. Dönüşüm fiyatını belirtin.
    3. Maks. harcama alanında haftalık reklam bütçenizi belirtin.

    Yandex Direct, bütçeyi mümkün olan en çok hedef ziyareti elde edeceğiniz şekilde dağıtır.

  • Site ziyaretleri sizin için çok önemli ise veya Yandex Metrica'yı henüz kullanmıyorsanız Siteye girişler sekmesini seçin.

    Maks. harcama alanında haftalık reklam bütçenizi belirtin.

    Yandex Direct, bütçeyi mümkün olan en çok site geçişini elde edeceğiniz şekilde dağıtır.

Haftalık en düşük bütçe 17 TL'dir; haftalık en uygun bütçe ise minimum 50 TL'dir.

Devam butonuna tıklayın.

Sonraki adıma geç