1. Adım: Bir hesap ve reklam kampanyası oluşturun

Kullanıcı adı oluşturun

Direct'te çalışmak için ayrı bir kullanıcı adı oluşturmanızı öneririz. Kişisel kullanıcı adlarınızı (örneğin, Yandex.Mail veya Yandex.Disk için kullandığınız kullanıcı adlarını) kullanmayın; ileride reklamları kendi kullanıcı adınızdan diğerine aktarmak mümkün olmayacaktır.

Kullanıcı adı oluştur

Direct'te hesap oluşturun

Reklamı başlat bağlantısına tıklayın.

E-posta
Geçerli bir e-posta adresi belirtin; reklam ayarlarıyla ilgili önerilerimizi bu adrese göndereceğiz.
Ülke ve para birimi

Ülkenizi seçin. Bazı ülkeler için Direct ödemelerini yapabileceğiniz para birimini seçmelisiniz. Tüm hesaplamalar sadece seçilen para biriminden yapılır.

Çeşitli ülkeler ve para birimleri için çeşitli ödeme yöntemleri mevcuttur.

Servisi kullanmaya başla butonuna tıklayın.

Reklamı başlat

Bir reklam kampanyası oluşturun

İlk kampanya ayarları sayfasında en popüler olan “Metin-grafik reklamlar” türünü seçmenizi öneririz. Bu tür reklamlar ürün ve hizmetlerinizle ilgilenen kullanıcılara gösterilir. Yalnızca sitenize veya sanal kartvizitinize yapılan geçişler için ödeme yaparsınız. Metin-grafik reklamlar bloğunda Kampanya oluştur butonuna tıklayın.

İpucu. Reklam kampanyası ayarları için profesyonellerden yardım alabilirsiniz.

Direct'te çok geniş kapsamlı reklam ayarları yapılabilir. Öncelikle reklamların gösterileceği bölgeyi ve reklam gösterim stratejisini seçin. Varsayılan değerler, yeni başlayan reklam verenler için en ideal olduğundan, diğer ayarlar için onları değiştirmemenizi öneririz.

Gösterim bölgesi
Hizmet verdiğiniz bölgede yaşayanlar için sizinle çalışmak kolay olacaktır. Coğrafya bloğunda bu bölgeleri seçmenizi tavsiye ederiz. Bir şehir veya bölge ile başlayıp daha sonra yenilerini ekleyebilirsiniz.
Strateji

İlk reklam kampanyanız için önerilerimiz:

  • Sitenizde zaten Yandex.Metrica ayarlıysa ve sizi ilgilendiren ziyaretçi hedefleri belirtilmişse, Dönüşüm optimizasyonu stratejisini etkinleştirin
    1. Metrica sütununda Ekle butonuna tıklayın ve sitenizde kurulu sayaç numarasını belirtin.
    2. Gösterim yönetimi bloğunda Değiştir butonuna tıklayın.
    3. Dönüşüm optimizasyonu stratejisini seçin, ardından hedef seçin ve haftalık reklam bütçenizi belirtin.

    Yandex.Direct, bütçeyi mümkün olan en çok hedef ziyareti elde edeceğiniz şekilde dağıtır.

  • Henüz Yandex.Metrica'yı kullanmadıysanız Tıklama optimizasyonu stratejisini etkinleştirin.

    1. Gösterim yönetimi bloğunda Değiştir butonuna tıklayın.
    2. Tıklama optimizasyonu stratejisinde, Haftalık bütçeye göre sınırla seçeneğini seçin. Harcama alanında haftalık reklam bütçenizi belirtin.

    Yandex.Direct, bütçeyi mümkün olan en çok site geçişini elde edeceğiniz şekilde dağıtır.

Haftalık en düşük bütçe 17 TL'dir; haftalık en uygun bütçe ise minimum 50 TL'dir.

Devam butonuna tıklayın.

Bir sonraki adıma geç