1. Adım: Bir hesap ve reklam kampanyası oluşturun
Kullanıcı adı oluşturun
Direct'te çalışmak için ayrı bir kullanıcı adı oluşturmanızı öneririz. Kişisel kullanıcı adlarınızı (örneğin, Yandex Mail veya Yandex Disk için kullandığınız kullanıcı adlarını) kullanmayın; ileride reklamları kendi kullanıcı adınızdan diğerine aktarmak mümkün olmayacaktır.
Direct'te hesap oluşturun
- Ülke ve para birimi seçin
-
Ülkenizi seçin. Bazı ülkeler için Direct ödemelerini yapabileceğiniz para birimini seçmelisiniz. Tüm hesaplamalar sadece seçilen para biriminden yapılır.
Çeşitli ülkeler ve para birimleri için çeşitli ödeme yöntemleri mevcuttur.
- E-posta ve telefon numarası ekleyin
-
Güncel e-posta adresini ve telefon numarasını belirtin. Numarayı onaylayın'a tıklayın
Böylece reklamınızdaki değişiklikler ve reklamı ayarlama önerileri hakkında hızlı bir şekilde bilgi alabilirsiniz.
Gizlilik Politikası, Mobil Uygulama Reklamı Veri İşleme Sözleşmesi ve “Yandex Direct Servis Teklifi ” koşullarını inceleyip kabul edin.
Servisi kullanmaya başla butonuna tıklayın.
İlk reklam kampanyasını oluşturun
En popüler tür olan “Metin-grafik reklamlar” türünü seçmenizi öneririz. Bu tür reklamlar ürün ve hizmetlerinizle ilgilenen kullanıcılara gösterilir. Yalnızca sitenize veya sanal kartvizitinize yapılan geçişler için ödeme yaparsınız.
Direct'te çok geniş kapsamlı reklam ayarları yapılabilir. Kampanya adını girip reklamlarınızın görüntüleneceği yerleri belirlemekle başlayın. Bağladığınız Yandex Metrica sayaçları varsa bunları ekleyin. Reklam gösterim stratejisini seçin. Reklam kampanyanızın başlangıç ve bitiş tarihlerini ve gösterim bölgesini belirtin. Varsayılan değerler, yeni başlayan reklam verenler için en ideal olduğundan, diğer ayarlar için onları değiştirmemenizi öneririz.
- Strateji
-
Varsayılan olarak Yandex Direct'te yeni kullanıcılar için daha kullanışlı olan temel ayar modu etkindir.
- Sitenizde Yandex Metrica zaten ayarlı ve birtakım hedefler (sitedeki istediğiniz ziyaretçi eylemleri) belirtilmişse Sitedeki hedef eylemler sekmesini seçin:
- Hedef eylem seçin bloğunda Metrica sayacından bir hedef belirtin.
- Sadece ulaşılan hedefler için ödeme yapmak için Dönüşüm başına ödeme seçeneğini etkinleştirin. Dönüşüm fiyatını belirtin.
- Maks. harcama alanında haftalık reklam bütçenizi belirtin.
Yandex Direct, bütçeyi mümkün olan en çok hedef ziyareti elde edeceğiniz şekilde dağıtır.
Site ziyaretleri sizin için çok önemli ise veya Yandex Metrica'yı henüz kullanmıyorsanız Siteye girişler sekmesini seçin.
Maks. harcama alanında haftalık reklam bütçenizi belirtin.
Yandex Direct, bütçeyi mümkün olan en çok site geçişini elde edeceğiniz şekilde dağıtır.
Haftalık en düşük bütçe 17 TL'dir; haftalık en uygun bütçe ise minimum 50 TL'dir.
Devam butonuna tıklayın.