Teknoloji ve servisler

Direct, reklamları milyonlarca kullanıcıya ulaştırır. Bu nedenle, teknolojinin geliştirilmesine büyük önem veriyoruz.

Açık artırma

Kullanıcı reklam içeren sayfayı indirirken Direct gösterilecek reklamı seçer. Bu, açık artırma yardımıyla anlık olarak yapılmaktadır.

Davranışsal hedefleme

Yandex Reklam Ağı'nda ve harici ağlarda davranışsal hedeflemeyi kullanarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam gösterimleri yapılabilir. Yandex kullanıcının internetteki davranışlarını analiz ederek, bu kullanıcı için en uygun reklamları seçer.

Geçersiz tıklamalara karşı koruma
Çok aşamalı bir dolandırıcılığa karşı güvenlik sistemi kullanıyoruz. Bu sistem, otomatik ve manuel filtreleme metotları içermektedir. Bu sayede, sadece gerçek kullanıcılardan gelen tıklamalar için ödeme yaparsınız.
Direct'te, diğer Yandex servislerinden alınan bilgileri kullanabilirsiniz.
Yandex.Metrica

Reklam kampanyanızın başarısı sadece reklamlarla belirlenmez. Kullanıcı, reklamınızı görüp sitenize geçiş yapabilir fakat ürünü/hizmeti satın almayabilir. Kullanıcıların tıklamadan sonra sitenizde ne yaptıklarını öğrenebilmek için Yandex.Metrica'yı kullanın.

Yandex.Direct'i ve Yandex.Metrica'yı birbirine bağladıktan sonra Ortalama Dönüşüm Fiyatı veya Haftalık Bütçe. Maksimum dönüşüm olmak üzere, otomatik stratejilerden birini kullanarak çalışmanızı optimize edebilirsiniz.

Yandex.Metrica hedeflerini ve segmentlerini yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşullarında reklam gösterimi için kullanabilirsiniz.

Yandex.Audience

Sadece Yandex.Audience'ın belirli bir segmentine dahil olan kullanıcılara reklam gösterebilirsiniz. Kendi verilerinizi, Yandex verilerini veya harici kaynaklardan alınan (DMP) verileri kullanarak segment oluşturabilirsiniz.