Teknoloji ve servisler

Direct, reklamları milyonlarca kullanıcıya ulaştırır. Bu nedenle, teknolojinin geliştirilmesine büyük önem veriyoruz.

Açık artırma

Kullanıcı reklam içeren sayfayı indirirken Direct gösterilecek reklamı seçer. Bu, açık artırma yardımıyla anlık olarak yapılmaktadır.

Davranışsal hedefleme

Yandex Reklam Ağı'nda ve harici ağlarda davranışsal hedeflemeyi kullanarak kullanıcıların ilgi alanlarına göre reklam gösterimleri yapılabilir. Yandex kullanıcının internetteki davranışlarını analiz ederek, bu kullanıcı için en uygun reklamları seçer.

Geçersiz tıklamalara karşı koruma
Çok aşamalı bir dolandırıcılığa karşı güvenlik sistemi kullanıyoruz. Bu sistem, bünyesinde hem otomatik hem de manuel filtreleme yöntemlerini kullanır. Bu sayede, sadece gerçek kullanıcılardan gelen tıklamalar için ödeme yaparsınız.
Crypta
Crypta , reklam verenler için yaş, gelir ve ilgi alanları gibi kullanıcı özelliklerini ve konumlarını tespit etmeyi sağlayan bir teknolojidir.
Direct'te, diğer Yandex servislerinden alınan bilgileri kullanabilirsiniz.
Yandex Metrica

Reklam kampanyanızın başarısı sadece reklamlarla belirlenmez. Kullanıcı, reklamınızı görüp sitenize geçiş yapabilir fakat ürünü/hizmeti satın almayabilir. Kullanıcıların tıklamadan sonra sitenizde ne yaptıklarını öğrenebilmek için Yandex Metrica'yı kullanın.

Yandex Direct ve Yandex Metrica’yı bağlayarak Dönüşüm Optimizasyonu veya Kârlılık optimizasyonu olmak üzere 2 otomatik stratejiden birinin yardımıyla site performansınızı optimize edebilirsiniz.

Yandex Metrica hedeflerini ve segmentlerini yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşullarında reklam gösterimi için kullanabilirsiniz.

Yandex Audience

Reklamınızı Yandex Audience'ın belirli bir segmentine dahil olan kullanıcılara özel olarak gösterebilirsiniz. Kendi verilerinizi, Yandex verilerini veya harici kaynaklardan alınan (DMP) verileri kullanarak segment oluşturabilirsiniz.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.