Turbo sayfalar için tasarım önerileri

Turbo sayfaları daha ilgi çekici hale getirmek ve dönüşümü artırmak için tasarım önerilerimize göz atın.

  1. Logo
  2. Görsel
  3. Renk
  4. Buton

Logo

Başlık için yatay yönlü logolar daha uygundur. Kare veya dikey logolar daha kötü görünür.

Kurumun veya sitenin adını sayfanın sol üst köşesine yerleştirmeyi, logoyu ise görselin bir parçası haline getirmeyi deneyin.

Görsel

Görselde, ilgili işlevleri yerine getirmeyen ve butonlar gibi yanıltıcı olabilecek arayüz öğelerini yerleştirmeyin; bu, dönüşüm oranını düşürür.

Bulanıklık, aşırı keskinlik, sıkıştırma objeleri vs. barındırmayan, yüksek kaliteli görseller kullanın.

Renk

Arayüz öğelerini oluşturmak için aynı renkleri kullanın.

Buton

Dönüşüm oranını artırmak için butonlar ekleyin. İlk ekrandaki buton dönüşüm olasılığını artırır.