Gelecekte

Ödeme yapıldıktan sonra reklam, Yandex arama sonuçları sayfalarında ve ağlarda (YRA ve harici ağlar) gösterilmeye başlar. Ödemenin gelmesi ile reklamın gösterilmeye başlaması arasında 40 dakikalık bir süre geçebilir (sistemin özellikle çok yoğun olduğu zamanlarda en fazla 3 saat).

Reklamların gösterilip gösterilmediğini nasıl kontrol edebilirim?

Bunun için tıklama ve gösterim istatistiğini inceleyebilirsiniz. Gösterim, reklamın arama sayfasında veya başka bir sitede ziyaretçiye yansıtılmasıdır. Tıklama ise, reklam aracılığıyla yapılan ziyarettir.

Kampanya etkinleştirildikten sonra kampanya sayfasında İstatistiği göster bağlantısı gösterilir. Raporları incelemek için bu bağlantıya tıklayın. Bu verileri düzenli inceleyerek reklamlarınızın kullanıcıları sitenize çekmekte ne kadar etkili olduğunu görebilirsiniz.

İpucu.

Reklamınızın nerede gösterildiğini görmek için Yandex arama sonuçları sayfalarında arama yapmayın: Bunu yaparak tıklama yapılmayan gösterim sayısını artırmış olursunuz. Bunun sonucunda reklamınız daha az gösterilir.

Reklamlardan en iyi verimi nasıl alabilirim?
  • Ziyaretçileri sadece siteye getirmek değil, gerçek müşteri statüsüne geçip geçmediklerini anlamak önemlidir. Kullanıcıların sitenizde yaptıkları işlemleri takip etmek ve reklam etkililiğini analiz etmek için Yandex.Metrica'yı ayarlayın. Ürünü sepete koyma, sipariş oluşturma, çevrimiçi talep oluşturma gibi, ziyaretçinin yapması gereken anahtar işlemleri kapsayan hedefleri belirleyin.
  • Örneğin, ürünü sepete koyan fakat siparişini tamamlamayan site ziyaretçilerini reklamla "yakalamak" için Metrica verileri bazında yönlendirme koşulları ekleyin.
  • Kampanyaya göre yeterli Metrica verisi toplandığında gösterim stratejisini değiştirin. Ortalama dönüşüm fiyatı stratejisi, bu tür ziyaretler için ödemeye hazır olduğunuz ortalama fiyata göre siteye maksimum ziyaret elde etmenizi sağlar.

    Reklamın ana amacı sitede satın alma yapılması ise, e-ticaret verilerini toplayabilir ve Ortalama yatırım karlılılığı stratejisini ayarlayabilirsiniz.

  • Hangi materyallerin daha iyi çalıştığını görmek için metinlerle ve diğer reklam öğeleriyle düzenli deneyler yapın.

Başarılar dileriz!