Üçüncü taraf doğrulayıcılarla entegrasyon

Yandex, reklam verenlere tarafsız denetçiler yardımıyla reklam kampanyalarının bağımsız olarak denetletilmesi olanağını sağlar. Entegrasyon hangileri için uygulanabilir:

Kampanya bütçesi KDV hariç 1 milyon rubleye kadar, gösterim süresi ise 30 güne kadar olmalıdır. Entegrasyon ayarları ve bağlanmayla ve sınırlamalarla ilgili tüm sorularınız için Yandex yöneticilerine başvurabilirsiniz.
  1. Mediascope
  2. Weborama
  3. Moat
  4. Başka sorunuz var mı?

Mediascope

Entegrasyon ayarları

Mediascope ile entegrasyonu ayarlamak için:
  1. Yandex Direct'te Araçlar → Yandex Direct ile entegrasyon ve Ayarla yolunu izleyin.
  2. Mediascope bloğunda Giriş Yap'a tıklayın.
  3. Mediascope arayüzüne geçeceksiniz. Kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin. Bilmiyorsanız Mediascope yöneticinize başvurun.

Bağlanma

Reklam banner'larını gören hedef kitlenin içeriğini incelemek için, istediğiniz tüm reklamların ayarlarında Üçüncü taraf doğrulayıcılar → Mediascope'u kullan seçeneğini etkinleştirin.

Weborama

Weborama üzerinden reklamı doğrulamak için Üçüncü taraf doğrulayıcılar → Weborama bloğunda reklamı oluştururken veya düzenlerken izleme parametrelerini şu şekilde belirtin:

{"aap":1234,"tte":5678,"account":9}, burada:

  • aap: kreatif kimliği;
  • tte: gösterim kimliği;
  • account: hesap kimliği anlamına gelir.

Parametreler herhangi bir sırada belirtilebilir. Parametre değerlerini Weborama hesap özetinde bulabilirsiniz.

Not. Kampanya kopyalandığında yeni kampanyaya, doğrulayıcıyla entegrasyon da dahil, tüm ayarlar aktarılır. Kampanya durdurulduktan ve entegrasyon devre dışı bırakıldıktan sonra istatistiklerin Weborama hesap özetine yüklenmesini engellemek için entegrasyonun bağlı olduğu reklam kampanyalarını kopyalamayın.

Moat

Entegrasyonun yapılabilmesi için bir Moat müşterisi olmalısınız.

Moat kullanarak reklamları doğrulamak için reklam kampanyası ayarlarında Üçüncü taraf doğrulayıcılar → Moat'ı etkinleştir seçeneğini etkinleştirin. İstatistiklerin doğru aktarılması için Moat'ı kampanyayı başlatmadan önce bağlamalısınız.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.