Üçüncü taraf doğrulayıcılarla entegrasyon

Yandex, reklam verenlere tarafsız denetçiler yardımıyla reklam kampanyalarının bağımsız olarak denetletilmesi olanağını sağlar. Entegrasyon hangileri için uygulanabilir:

Kampanya bütçesi KDV hariç 1 milyon rubleye kadar, gösterim süresi ise 30 güne kadar olmalıdır. Entegrasyon ayarları ve bağlanmayla ve sınırlamalarla ilgili tüm sorularınız için Yandex yöneticilerine başvurabilirsiniz.
  1. Mediascope
  2. Weborama

Mediascope

Entegrasyon ayarları

Mediascope ile entegrasyonu ayarlamak için:
  1. Yandex.Direct'te Araçlar → Yandex.Direct ile entegrasyon ve Ayarla yolunu izleyin.
  2. Mediascope bloğunda Giriş Yap'a tıklayın.
  3. Mediascope arayüzüne geçeceksiniz. Kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin. Bilmiyorsanız Mediascope yöneticinize başvurun.

Bağlanma

Reklam banner'larını gören hedef kitlenin içeriğini incelemek için, istediğiniz tüm reklamların ayarlarında Üçüncü taraf doğrulama → Mediascope'u kullan seçeneğini etkinleştirin.

Weborama

Weborama üzerinden reklamı doğrulamak için Üçüncü taraf doğrulama → Weborama bloğunda reklamı oluştururken veya düzenlerken izleme parametrelerini şu şekilde belirtin:

{"aap":1234,"tte":5678,"account":9}, burada:

  • aap: kreatif kimliği;
  • tte: gösterim kimliği;
  • account: hesap kimliği anlamına gelir.

Parametreler herhangi bir sırada belirtilebilir. Parametre değerlerini Weborama hesap özetinde bulabilirsiniz.