Akıllı banner'lar için tıklama sayısı optimizasyonu

Bu strateji çerçevesinde bir hafta içinde tıklama sayısı maksimize edilerek bu tıklamanın ortalama bedeli belirttiğiniz fiyatın üzerine çıkmaz. Bu strateji, ziyaretçi başına kaç para ödeyeceklerine karar vermiş reklam verenler için uygundur. Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur.

Ortalama CPC, haftalık bütçenin haftalık tıklama sayısına olan orandır. Başka bir deyişle akıllı banner'daki reklama tıklayan ziyaretçinin yaptığı geçiş başına belirlenen fiyattır.

Çalışma esasları

Kampanya çalıştırıldıktan sonra sistem maksimum sayıda kullanıcı çekmek için otomatik olarak filtrelere göre teklifleri belirler. Gerekirse tüm kampanyanın tamamı veya istediğiniz her bir filtre için ortalama CPC değerini belirtebilirsiniz.

Tüm kampanya için

Tüm kampanya için ortalama CPC belirlenir. Kampanya için haftalık ortalama tıklama fiyatı belirtilen değeri geçmez. Bunun yanı sıra bazı filtrelere göre fiyatlar belirtilen ortalama fiyatının üzerine çıkabildiği gibi bazı filtrelere göre ise daha düşük olabilir.

Her filtre için CPC ayrı olarak ayarlarda belirtilebilir. Örneğin, daha pahallı ürünleri kapsayan filtreler için yüksek CPC belirlenebilir. Sistem, aynı zamanda hem filtre için ortalama fiyatını hem de tüm kampanya için ortak değerini tutturmaya çalışır.

Her filtreye göre

Tüm filtreler için varsayılan olarak tek ortalama CPC değeri belirtebilirsiniz. Her filtre için haftalık ortalama tıklama fiyatı belirtilen fiyatının üzerine çıkmaz. Bununla birlikte filtreye göre fiyat hafta boyunca değişebilir, belirtilen fiyatın üzerinde veya altında olabilir.

Her filtre için ortalama CPC değeri ayarlarda belirlenebilir. Bu durumda filtreye göre belirlenen fiyata öncelik verilir; strateji ayarlarında belirttiğiniz varsayılan CPC değeri ise dikkate alınmaz.

Strateji ayarları

СРС

Kampanyanın çalışmasını analiz edip tıklama için uygun ortalama fiyat değerini belirtin. Ulaşılması mümkün olmayan değer sistemin etkili filtrelere göre teklifleri yükseltmesine izin vermez ve tıklama sayısı düşer.

Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür.

Ortalama tıklama fiyatının minimum değeri 0,1 TL'dir.

Haftalık bütçe

Gerektiğinde haftalık bütçeyi sınırlayabilirsiniz. Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

İlişkilendirme modeli

Ziyaret için ne tür bir girişin kaynak sayılacağını belirleyen kurala İlişkilendirme modeli denir: Bu model, reklamın, işinizin gelişmesine olan katkısını daha net belirlemeye yardımcı olur. Fiyat teklifi belirlenirken, sistem seçilen ilişkilendirme modeline göre Yandex.Metrica istatistiklerini kullanır, sizin belirttiğiniz sonuca ulaşmayı hedefler.

Model seçimi, iş türüne, trafik çekme yoluna ve sizin hedeflerinize bağlıdır. İlişkilendirme modeli varsayılan olarak Yandex.Direct'ten yapılan son ziyaret olarak ayarlanmıştır. Gerektiğinde bu ayarı değiştirebilirsiniz.

İlişkilendirme modelleri hakkında daha fazla bilgi

En yüksek tıklama fiyatı
Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz.