“Arama Banner'ı” kampanyası için tıklama sayısı optimizasyonu

Bu strateji çerçevesinde bir hafta içinde tıklama sayısı maksimize edilerek bu tıklamanın ortalama bedeli reklam verenin belirteceği bir fiyatın üzerine çıkmaz. Bu strateji, reklam verenin bir kullanıcı ziyareti için ödemeye hazır olduğu maksimum bedeli bildiği durumlar için uygundur. Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur.

Ortalama CPC, haftalık bütçenin haftalık tıklama sayısına orandır. Başka bir deyişle, banner'a tıklayan ziyaretçinin yaptığı geçiş başına belirlenen ortalama fiyattır.

Çalışma esasları

Kampanya çalıştırıldıktan sonra sistem maksimum sayıda kullanıcı çekmek için otomatik olarak teklifleri belirler.

Strateji ayarları

СРС

Kampanyanın çalışmasını analiz etmenizi ve ortalama tıklama fiyatı için uygun bir değer belirtmenizi öneririz. Ulaşılması mümkün olmayan bir değer, sistemin etkili gösterim koşullarına göre teklifleri yükseltmesine izin vermez ve bunun sonucunda tıklama sayısı düşer.

Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki tarafa yönelik şekilde dalgalanması mümkündür.

Ortalama tıklama fiyatının minimum değeri 0,1 TL'dir.

Haftalık bütçe

Gerektiğinde haftalık bütçeyi sınırlayabilirsiniz. Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

En yüksek tıklama fiyatı
Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz.