En yüksek tıklama sayısı

Bu strateji çerçevesinde bir hafta içinde tıklama sayısı maksimize edilerek bu tıklamanın ortalama bedeli belirttiğiniz fiyatın üzerine çıkmaz. Bu strateji, ziyaretçi başına kaç para ödeyeceklerine karar vermiş reklam verenler için uygundur.

Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları kullanılıyorsa ve haftalık tıklama sayısı 100'ün altındaysa ortalama tıklama başı fiyatın bir haftalık süre içinde en fazla 2 katı olmak kaydıyla belirttiğiniz maksimum değerin üzerine çıkmasına izin verilir.

Ortalama tıklama fiyatı, haftalık bütçenin haftalık tıklama sayısına olan orandır. Başka bir deyişle akıllı banner'daki ürün reklamına tıklayan ziyaretçinin yaptığı geçiş başına kaydedilen ortalama fiyattır.

Çalışma esasları

Kampanya çalıştırıldıktan sonra sistem maksimum sayıda kullanıcı çekmek için otomatik olarak filtrelere göre teklifleri belirler. Bu bağlamda tüm kampanya için veya her bir filtreye göre ortalama dönüşüm fiyatını belirtebilirsiniz.

Tüm kampanya için

Tüm kampanya için ortalama tıklama fiyatı belirlenir. Kampanya için haftalık ortalama tıklama fiyatı belirtilen değeri geçmez. Bunun yanı sıra bazı filtrelere göre fiyatlar belirtilen ortalama fiyatının üzerine çıkabildiği gibi bazı filtrelere göre ise daha düşük olabilir.

Her bir filtre için ortalama dönüşüm fiyatını ayarlarda belirtebilirsiniz. Örneğin, daha pahalı ürünlerin bulunduğu filtrelere daha yüksek ortalama dönüşüm fiyatı atayabilirsiniz. Sistem, aynı zamanda hem filtre için ortalama fiyatını hem de tüm kampanya için ortak değerini tutturmaya çalışır.

Her filtreye göre

Tüm filtreler için varsayılan olarak tek bir ortalama dönüşüm fiyatı belirtebilirsiniz.

Her filtre için kendi ayarlarında ortalama tıklama fiyat değeri atayabilirsiniz. Bu durumda filtreye göre belirlenen fiyata öncelik verilir; strateji ayarlarında belirttiğiniz varsayılan ortalama tıklama fiyatı ise dikkate alınmaz.

Strateji ayarları

Haftalık bütçe

Minimum bütçe tutarı 17 TL'dir.

Tıklama başına ortalama fiyat

Kampanyanın çalışmasını analiz edip tıklama için uygun ortalama fiyat değerini belirtin. Ulaşılması mümkün olmayan değer sistemin etkili filtrelere göre teklifleri yükseltmesine izin vermez ve tıklama sayısı düşer.

Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür.

Ortalama tıklama fiyatının minimum değeri 0,1 TL'dir.

Yandex Metrica sayacı

Yandex Metrica sayacı ekleyin.

Metrica sayacına erişim izniniz yoksa sayaçta ayarlanmış olan hedeflere erişim izni isteyebilirsiniz. Bunu yapmak için sayacı belirtin ve Erişim iste'ye tıklayın.

Hedef eylemler ve değerleri

Sistemin özellikle aranan görevlerinizi karşılamak üzere çalışması için istediğiniz hedef eylemleri belirtin. Varsayılan olarak etkin olan seçenek, hedefe yönelik oturumlardır. Yandex Metrica sayacında ayarlanmış olan hedeflerden istediğiniz olanları seçin ve her biri için bir dönüşüm fiyatı belirtin. Dönüşüm değeri ne kadar yüksekse bu hedef kampanyanın çalışmasında o kadar önemli rol oynar.

Mevcut kullanıcı adının gerekli sayaçlara erişimi yoksa başka sayaçta Yandex Metrica hedeflerine erişim talep edebilirsiniz ve bunları ayarlar için kullanabilirsiniz.

Hedef eylemlerin sayısı için hiçbir sınırlama yoktur.

İlişkilendirme modeli

Gerekirse, gelişmiş ayarlardan istediğiniz ilişkilendirme modelini seçin.

Ziyaret için ne tür bir girişin kaynak sayılacağını belirleyen kurala İlişkilendirme modeli denir: Bu model, reklamın, işinizin gelişmesine olan katkısını daha net belirlemeye yardımcı olur. Fiyat teklifi belirlenirken, sistem seçilen ilişkilendirme modeline göre Yandex Metrica istatistiklerini kullanır, sizin belirttiğiniz sonuca ulaşmayı hedefler.

Model seçimi, iş türüne, trafik çekme yoluna ve sizin hedeflerinize bağlıdır. İlişkilendirme modeli varsayılan olarak Yandex Direct'ten yapılan son ziyaret olarak ayarlanmıştır. Gerektiğinde bu ayarı değiştirebilirsiniz.

İlişkilendirme modelleri hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.