Brand Lift
Medya reklamının ana amacı, marka promosyonudur; diğer bir deyişle, markanın bilinirliğini ve markaya kullanıcı sadakatini artırmaktır. Dolayısıyla reklam görüntülendikten sonra marka algısının nasıl değiştiğini anlamak önemli.
Brand Lift, şunları değerlendirmeyi sağlayan bir araştırmadır:
- Marka bilinirliğinizin ne kadar arttığı,
- Reklamınızın veya reklam sloganınızın hedef kitlenizin aklında kalıp kalmadığı,
- Hedef kitlenizin ürününüzü alma isteğinin ne yönde değiştiği.
Brand Lift araştırması aşağıdaki türlere ait yeni kampanyalar için yapılabilir:
Yayınlanan reklamların kümülatif etkisini değerlendirmek için bir araştırmada birden fazla reklam kampanyası birden incelenebilir.
Uyarı.
Brand Lift için zorunlu koşullar:
- Minimum hedef kitle kapsamının 2 milyon kullanıcı olması,
- Tüm gösterim süresi boyunca minimum bütçe tutarının KDV hariç 1.000.000 ruble olması (diğer para birimleri için değerler),
- Günlük minimum bütçe tutarının KDV hariç 70.000 ruble olması (diğer para birimlerindeki değerler için tıklayın),
- Kampanyanın bitiş tarihi belirtilmiş olması.
Tüm bu şartlar birlikte yerine getirilmelidir.