Brand Lift

Medya reklamının ana amacı, marka promosyonudur; diğer bir deyişle, markanın bilinirliğini ve markaya kullanıcı sadakatini artırmaktır. Dolayısıyla reklam görüntülendikten sonra marka algısının nasıl değiştiğini anlamak önemli.

Brand Lift, şunları değerlendirmeyi sağlayan bir araştırmadır:

  • Marka bilinirliğinizin ne kadar arttığı,
  • Reklamınızın veya reklam sloganınızın hedef kitlenizin aklında kalıp kalmadığı,
  • Hedef kitlenizin ürününüzü alma isteğinin ne yönde değiştiği.

Brand Lift araştırması aşağıdaki türlere ait yeni kampanyalar için yapılabilir:

Yayınlanan reklamların kümülatif etkisini değerlendirmek için bir araştırmada birden fazla reklam kampanyası birden incelenebilir.

Uyarı.

Brand Lift için zorunlu koşullar:

Reklam gösterimleri bütçesine, günlük ve belirli bir zaman aralığı için belirlenen değerlerin yanı sıra Yandex Direct istatistiklerinde yer alan fiili harcamalar da dahil edilir.

Tüm bu şartlar birlikte yerine getirilmelidir.

Araştırma nasıl yapılır?

Brand Lift nasıl kullanılır?

Sonuçlar nasıl görüntülenir?