Minimum fiyata maksimum gösterim

Strateji, belirli zaman aralığında belirtilen bütçe çerçevesinde maksimum sayıda gösterim elde etmenizi sağlar. Bununla birlikte, bin gösterim başına ortalama maliyet minimum olur ve reklam veren tarafından belirlenen değeri aşmaz. Bu strateji, gösterimler için mümkün olduğunca az ödeyerek sonuca ulaşmayı hedefleyen reklam verenler için uygundur.

Strateji ayarları

Bütçe dağıtım süresi
Zaman aralığı veya takvim haftası olmak üzere bütçe dağıtım süresini belirleyin.

Zaman aralığının başlangıç ve bitiş tarihini belirleyin. Bu tarihler reklam kampanyasının başlangıç ve bitiş tarihlerinin içinde olmalıdır. Maksimum zaman aralığı: 90 gün. Minimum zaman aralığı: 1 gün (strateji ayarlama tarihi hariç). Bütçe, belirtilen zaman aralığında eşit olarak dağıtılır. Farklı koşullara sahip birkaç zaman aralığı belirlemek istiyorsanız ayrı reklam kampanyaları oluşturun.

Otomatik olarak kalan bütçeyi etkili bir şekilde kullanmak ve daha fazla hedef kitleye ulaşmak için zaman aralığını uzatabilirsiniz. Zaman aralığı reklam kampanyasının bitiş tarihine veya bütçeniz bitene kadar uzatılabilir. Strateji, belirtilen gösterim koşullarını ve ayarları dikkate alarak kalan bakiyeyi her güne eşit dağıtır. Bununla birlikte, strateji ayarlarında belirtilen bütçe ve bin gösterim başına maliyet kısıtlaması uygulanır. Otomatik olarak uzat ayarı kapalıysa zaman aralığı sona erdiğinde gösterimler durur.

Strateji bütçesi

Reklam bütçesini belirtin. Bütçenizi planlarken günlük minimum bütçenin 17 TL olması gerektiğini unutmayın (diğer para birimleri). Stratejiler arasında yapılan geçişler, kampanyanın durdurulması ve zaman hedeflemesinin değiştirilmesi bütçe harcamasını etkileyebilir.

Bin gösterim başına ortalama maliyetin kısıtlanması

Bin gösterim başına ortalama maliyet için kısıtlama belirleyin. Minimum değer 0,3 TL'dir (diğer para birimleri). Fiyat aralığındaki renklere dikkat edin: Yeşil segmentte teklif maksimum kapsamı sağlarken, sarı ve kırmızı segmentte olan teklifler rakiplerle aynı veya daha düşük sonuçlar verir.

En düşük fiyat ile maksimum gösterim gerçekleştirmek için sistem otomatik olarak bin gösterim başına maliyeti belirler. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Ancak stratejinin toplam çalışma süresinin sonuçlarına göre bin gösterim başına ortalama maliyet belirttiğiniz değerin üstüne çıkmaz.

Strateji ayarlarının düzenlenmesi

Otomatik süre uzatımı hariç olmak üzere, mevcut strateji ayarları düzenlenemez; bu durumda, yeni ayarları baştan tekrar yapmanız gerekir. Bunu yapmak için strateji düzenleme aşamasında Yeniden oluştur butonuna tıklayın. Lütfen dikkat! Yeni dönemin yeni ayarların yapıldığı tarihten önce başlayamayacağını ve dolayısıyla bu durumda gösterimlerinizin yeni dönem başlayana kadar durdurulacağını unutmayın.

Yeni bütçe dağıtım süresi başlayınca stratejiniz yeniden başlatılacaktır. Stratejinin yeniden başlatılması, sistemin yeni tahmin oluşturması ve en uygun teklifleri belirleyebilmesi için her zaman göstergelerin yeniden hesaplanmasını gerektirir. Bununla birlikte kampanyanın çalışma süresi boyunca biriktirilen tüm istatistikler dikkate alınır ve kaydedilir.