Yandex.Audience

Yandex.Audience, hedef kitle hakkında kendi bilgilerinizi ve reklam ayarları için Yandex bilgilerini kullanabileceğiniz bir servistir. Yandex.Audience yardımıyla kendi müşterilerinize reklamları gösterebilirsiniz ve yeni potansiyel müşteri çekebilirsiniz. Servis hakkında ayrıntılı bilgiyi Yardım sayfasında bulabilirsiniz.

Reklamlarınızı göstermek istediğiniz hedef kitlenizi belirleyin ve Yandex.Audience'ta bu kişilerin verilerini içerecek bir segment oluşturun. Aşağıdaki tabloda oluşturabileceğiniz segmentler belirtilmiştir.

SegmentSegmente kimler dahil olurSegmentin kullanım örnekleri
İndirilen veriler bazında

CRM'den indirilmesi gereken çevrimdışı müşterilerine ait verileri içeren dosya. Dosya, cep telefon numaralarını, e-posta adreslerini veya mobil cihazların ID'lerini içerebilir.

İndirim veya promosyon hakkında müşterilerinizi bilgilendirin. Bunun için, müşterilerinizin e-posta adreslerini içeren dosyayı kullanarak indirilen veriler bazında segment oluşturun.
AppMetrica verileri bazındaMobil uygulamanızın kullanıcılarıUygulamanızı üç aydan uzun süre ziyaret etmeyen kullanıcılara yenilikleri anlatın. Bunun için gerekli AppMetrica segmentini belirterek yeni bir segment oluşturun.
Konum belirleme verileri bazında

Seçtiğiniz konumların ziyaretçileri

Reklamınızı kafenizin yakınlarında yaşayan kullanıcılara gösterin. Bunun için, haritada gerekli bölgeleri seçerek konum verileri bazında segment oluşturun.
Piksel bazında

Dahil edilen piksele sahip görüntülü reklamlarınızı veya videolarınızı görüntüleyen kullanıcılar

Bannerınızı en az iki kere görüntüleyen ve markanızı tanıyan potansiyel müşterilerinize reklamlarınızı gösterin. Bunun için, Yandex.Audience'ta piksel oluşturun ve bu pikseli banner'a ekleyip segment oluşturun.
Benzer kullanıcılar

İlgi alanları ve internetteki davranışları, segmentlerinizden birinde kullanıcıların ilgi alanlarına ve davranışlarına benzer olan kullanıcılar

Müşterilerinize benzer olan kullanıcıları bulun ve yeni katılım kampanyalarınız hakkında onları bilgilendirin. Bunun için, sürekli müşterilerinizin segmenti bazında benzer kullanıcı segmenti oluşturun.

Segment işlenirken ana veriler, Yandex tarafından toplanan tüm kullanıcı verileriyle karşılaştırılır. Yandex tarafından bilinen, bulunan kullanıcılara ait tüm isimsiz ID'ler segmente eklenir. Bu işlem tamamlandıktan sonra Yandex.Direct'te reklam ayarları için segmenti kullanabilirsiniz.

Yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşullarının ayarları hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.