Reklam başlığı ve metni

Reklamın başlığını ve metnini doğru hazırlayarak sitenize yeni müşteriler çekebilir ve reklamın CTR'ını artırabilirsiniz. Kullanıcının aradığı şeyi bulduğunu daha reklam başlığından anlamasını sağlayın. Kullanıcının sizi tercih etmesini sağlamak için reklam metninde ürününüzün veya hizmetinizin özelliklerini mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın. Lütfen dikkat! Başlığın ve metnin moderasyon kurallarına uygun olması gerektiğini unutmayın.

Etkileyici başlık ve metin hazırlama önerilerimizden faydalanın.

Ürününüzün veya hizmetinizin avantajlarını açıklayın

Kullanıcının teklifinizi niçin tercih etmesi gerektiğini açıklayın. İndirimler, promosyon koşulları, teslim ve garanti şartları gibi sizi rakiplerinizden ayırt edecek ayrıntıları açıkça belirtin. Ayrıca, fiyat bilgilerinizi açık şekilde belirtmeniz fiyat segmentinizi belirleyerek gereksiz tıklamaları azaltır. Markanızın çok tanınır olması halinde bunun reklamda yer alması kullanıcıların dikkatini çeker. Bununla birlikte, reklamdaki bilgiler mutlaka gerçek olup sitedeki bilgilerle doğrulanmalıdır. Kullanıcı, reklamda bahsettiklerinizi hemen bulamazsa sitenizi terk edecektir.

Metinde kullanıcıyı eyleme çağırın

Reklam metninizi kullanıcıları istediğiniz eyleme yönlendirecek şekilde yazın. Eyleme çağrınız çok basit ve kolay anlaşılır olmalı, ancak bağlayıcı olmamalıdır. Kullanıcıyı zorlayacak ve çaba gerektirecek bir çağrı kullanıcının dikkatini çekmez. Reklam başlığınızda ve metninizde çok fazla soru ve ünlem işareti kullanmamaya özen gösterin.

Anahtar kelimeler kullanın

Başlığa ve metne istediğiniz anahtar kelimeleri eklemeyi unutmayın. Bunlar ve eşanlamlı kelimeler metinde kalın harflerle görüntülenir. Bu şekilde kullanıcının dikkatini çekerek gösterim etkinliğini artırabilirsiniz. Bu içerik vurgulama özelliği hem aramada hem de ağlardaki gösterimlerde çalışır.

Daha uzun reklam başlığı kullanın

Elimizdeki bilgilere göre daha uzun başlığa sahip reklamların tıklanma sıklığı daha yüksektir. Kullanıcıya reklamınız hakkında daha fazla bilgi aktarmak için bir alt başlık ekleyin. Lütfen dikkat! Bazı durumlarda alt başlıklar gösterilmeyebilir. Dolayısıyla, reklamınızın alt başlık olmadan da anlamlı olduğundan emin olun.

Farklı reklamlarla denemeler yaparak en uygun ve etkin olanları seçin.