Akıllı bannerların oluşturulması

Akıllı banner'ları besleme bazında oluşturabilirsiniz.

Akıllı banner oluşturmak için şu adımları uygulayın:

1. Adım: Besleme dosyalarını (ürün veya hizmet bilgilerini içeren dosyaları) ekleyin

Ürünleriniz hakkında bilgileri belirli formatta olan fiyat listesinde (beslemede) hazırlayın. Besleme dosyası eklemek için soldaki menüden Arşiv → Beslemeler'i seçin ve açılan sayfada +Besleme ekle butonuna tıklayın.

Besleme adını belirtin ve ürün tekliflerinizi en iyi şekilde açıklayan faaliyet türünü seçin. Lütfen dikkat: Besleme dosyasını kaydettikten sonra faaliyet alanını değiştiremezsiniz. Besleme dosyasına bağlantı ekleyin veya dosyayı yükleyin.

İpucu. Beslemeniz çok sayıda (500.000'den fazla) ürün içeriyorsa besleme dosyasını birkaç küçük dosyaya bölmenizi öneririz.
2. Adım: Kampanya oluşturun

Kampanya → Ekle'ye tıklayın ve listeden Akıllı banner'lar'ı seçin. Kampanya parametrelerinde Metrica sayaç numarası belirtilmelidir.

İpucu. Beslemelerinizi birkaç farklı bölge için hazırladıysanız, her bölge için ayrı reklam kampanyası oluşturun. Сoğrafi hedefleme hakkında daha fazla bilgi edinin.
3. Adım: Strateji seçin

Akıllı banner’lar için 2 otomatik gösterim stratejisi mevcuttur. Sistemin hangi sonuca göre hareket etmesini istediğinize karar verin ve uygun stratejiyi seçin:

4. Adım: Akıllı banner grubunu oluşturun

Kaynak alanında Besleme'yi seçip yüklenen besleme dosyalarından birini ekleyin.

Grup kaydedildikten sonra veri kaynağı değiştirilemez.

5. Adım: Filtreleri ayarlayın

Akıllı banner'ların oluşturulması için tüm besleme veya filtre yardımıyla seçilen belirli teklifler kullanılabilir.

Reklam grubu düzenleme sayfasında +Filtre ekle'ye tıklayın ve “VEYA” operatörüyle birleştirilen en fazla 50 ad. filtre ekleyin. Dikkat! Yeni filtre eklenirken sadece seçilen faaliyet alanına uygun olan parametreleri yönetebilirsiniz.

6. Adım: Akıllı banner'ların görünümünü ayarlayın

Görünüm ayarları bloğunda logo ekleyin. Logo, boyutu en fazla 100 KB olan, 30 × 30 ile 800 × 800 piksel arasında değişen JPG veya PNG formatında kaliteli bir görseldir.

7. Adım: Gösterim bölgelerini belirtin

Gösterim bölgeleri bloğunda reklamınızı göstermek istediğiniz bölgeleri seçin.

8. Adım: Gerekirse başlıklar ve metinler için alanları belirtin.

Varsayılan olarak, akıllı banner başlıkları veya akıllı reklam metinleri otomatik olarak oluşturulur.

Akıllı banner başlıklarında veya akıllı reklam metinlerde kullanmak istediğiniz besleme bilgilerini açıkça belirtebilirsiniz. Gelişmiş ayarlar'ı açıp verilerin alınacağı besleme öğesinin adını belirtin:
  • Reklam başlıkları için besleme alanı içeriğini kullan: Belirtilen öğedeki metin, akıllı banner başlıkları için kullanılır. Öğe adını belirtirken özel simgeler kullanmayın ve büyük/küçük harf ayrımına dikkat edin. Örneğin, title ve Title kelimeleri farklı isimlerdir.
  • Reklam metinleri için besleme alanı içeriğini kullan: Belirtilen öğedeki metin, akıllı reklamlar için kullanılır. 81 karakterden uzun metinler reklamlarda kısmen gösterilir.

Yalnızca tek bir öğe belirtebilirsiniz. Belirtilen öğe beslemede yoksa başlıklar veya metinler otomatik oluşturulur.

Reklamlar otomatik olarak akıllı reklam, kare veya mozaik olmak üzere 3 uyarlanabilir formatta oluşturulur. Örnekler, ayarların sağındaki önizleme bloğunda görüntülenir.

Yandex bir kampanya oluştururken, reklam verisi operatörü olarak her reklam öğesine benzersiz bir ID (token) atar. Daha sonra bu ID ile tüm reklam verme bilgilerini toplanır ve bu bilgiler Birleşik İnternet Reklamcılığı Sicil'ine (ERIR) iletilir. Reklam etiketleme hakkında daha fazla bilgi.

Dene

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.