Arama sonuçları sayfalarındaki banner'lar için tıklama sayısı optimizasyonu

Bu strateji çerçevesinde bir hafta içinde tıklama sayısı maksimize edilerek bu tıklamanın ortalama bedeli belirttiğiniz fiyatın üzerine çıkmaz. Bu strateji, ziyaretçi başına kaç para ödeyeceklerine karar vermiş reklam verenler için uygundur.

Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları kullanılıyorsa ve haftalık tıklama sayısı 100'ün altındaysa ortalama tıklama başı fiyatın bir haftalık süre içinde en fazla 2 katı olmak kaydıyla belirttiğiniz maksimum değerin üzerine çıkmasına izin verilir.

Tıklama başına ortalama fiyat, bir haftalık bütçe tutarının bir haftalık tıklama sayısına oranıdır; başka bir deyişle ziyaretçinin reklama tıklayarak sitenize gelmesi sonucu sizden alınan fiyatın ortalamasıdır.

Çalışma esasları

Kampanya çalıştırıldıktan sonra sistem maksimum sayıda kullanıcı çekmek için otomatik olarak reklamlara göre teklifleri belirler. Kampanya için belirttiğiniz ortalama tıklama başına fiyat dikkate alınır ve o kampanya için haftalık ortalama tıklama fiyatı belirtilen değeri geçmez. Bununla birlikte fiyat hafta boyunca değişebilir, belirtilen fiyatın üzerinde veya altında olabilir.

Strateji ayarları

Tıklama başına ortalama fiyat

Kampanyanın çalışmasını analiz edip tıklama için uygun ortalama fiyat değerini belirtin. Ulaşılması mümkün olmayan değer sistemin etkili filtrelere göre teklifleri yükseltmesine izin vermez ve tıklama sayısı düşer.

Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür.

Ortalama tıklama fiyatının minimum değeri 0,1 TL'dir.

Haftalık bütçe

Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.

Maksimum fiyat
Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını sınırlayabilirsiniz.
İlişkilendirme modeli

Ziyaret için ne tür bir girişin kaynak sayılacağını belirleyen kurala İlişkilendirme modeli denir: Bu model, reklamın, işinizin gelişmesine olan katkısını daha net belirlemeye yardımcı olur. Fiyat teklifi belirlenirken, sistem seçilen ilişkilendirme modeline göre Yandex Metrica istatistiklerini kullanır, sizin belirttiğiniz sonuca ulaşmayı hedefler.

Model seçimi, iş türüne, trafik çekme yoluna ve sizin hedeflerinize bağlıdır. İlişkilendirme modeli varsayılan olarak Yandex Direct'ten yapılan son ziyaret olarak ayarlanmıştır. Gerektiğinde bu ayarı değiştirebilirsiniz.

İlişkilendirme modelleri hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Hedef eylemler ve değerleri

Sistemin özellikle aranan görevlerinizi karşılamak üzere çalışması için istediğiniz hedef eylemleri belirtin. Varsayılan olarak etkin olan seçenek, hedefe yönelik oturumlardır. Yandex Metrica sayacında ayarlanmış olan hedeflerden istediğiniz olanları seçin ve her biri için bir dönüşüm fiyatı belirtin. Dönüşüm değeri ne kadar yüksekse bu hedef kampanyanın çalışmasında o kadar önemli rol oynar.

Mevcut kullanıcı adının gerekli sayaçlara erişimi yoksa başka sayaçta Yandex Metrica hedeflerine erişim talep edebilirsiniz ve bunları ayarlar için kullanabilirsiniz.

Hedef eylemlerin sayısı için hiçbir sınırlama yoktur.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.