Netleştirmeler

Netleştirmeler, avantajlarınızı veya özelliklerinizi anlatabileceğiniz kısa metinlerdir. Bu metinler reklamın altında ek satırda gösterilir.

Netleştirmeler hem Arama'da hem de ağlarda (YRA'da ve harici ağlarda) gösterilebilir.

  1. Netleştirmelerin avantajları
  2. Netleştirmeler nasıl eklenir

Netleştirmelerin avantajları

Ek bilgi vermenizi sağlar

Netleştirmelerde ürününüzün veya hizmetinizin özelliklerini, özel promosyonlar hakkında bilgileri ve diğer avantajları anlatabilirsiniz.

Reklamın CTR'ını arttırmanızı sağlar

Araştırmalarımıza göre, netleştirme reklam CTR’ını %3 oranında artırmaktadır.

Zor ayarlar gerektirmez

Reklamınız için kısa netleştirme metinlerini oluşturun. Aynı netleştirme birkaç farklı reklam veya kampanya için kullanılabilir.

Netleştirmeler nasıl eklenir

Reklam oluştururken veya düzenlenirken netleştirmeler eklenebilir. Bunun için reklam düzenleme sayfasında Netleştirmeler bloğunda daha önce kullanılanlardan istediğiniz netleştirmeleri seçin veya yenisini ekleyin. Netleştirmeler moderasyon kurallarına uygun olmalıdır. Herhangi bir netleştirme kurallara uygun değilse moderatör tarafından reddedilecektir ve reklamda gösterilmeyecektir.

Netleştirmenin uzunluğu boşluklar dahil 25 karakteri aşmamalıdır. Bir reklam için netleştirmenin toplam uzunluğu, masaüstü bilgisayarlarda gösterimler için en fazla 132 karakter ve mobil cihazlarda gösterimler en fazla 66 karakter olmalıdır. Netleştirmeler istediğiniz sıralamayla gösterilebilir.

Kısa ve açık netleştirmeler eklemenizi tavsiye ederiz. Daha önce oluşturulan netleştirme bir veya birkaç kampanyada istediğiniz reklama eklenebilir.

Netleştirmeler düzenlenemez. Netleştirmeyi değiştirmek için silin ve ardından yeni netleştirme oluşturun.

Netleştirmeleri aynı anda birkaç reklam grubuna eklemek XLS/XLSX-dosyaları aracılığıyla çoklu düzenlemede toplu işlemler, Yandex Commander veya Yandex Direct API'si sayesinde mümkündür.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.