Mobil uygulamalar için ilgi alanlarına göre hedefleme

İlgi alanlarına göre hedefleme, mobil uygulamanızın hedef kitlesine doğrudan erişim aracıdır. Bu araç sayesinde belirli bir reklamın hangi ilgi alanına sahip olan kişilere gösterileceğini öğrenebilirsiniz. İlgi alanlarına göre hedefleme özelliği yardımıyla belirli bir kategori veya konudaki uygulamalara ilgi duyan kullanıcılar sayesinde mobil uygulamanın reklam kapsamı arttırılabilir. Örneğin koşu için uygulamanın reklamını “Spor” kategorisindeki uygulamalarla ilgilenen kullanıcılara gösterebilirsiniz.

İlgi alanlarına göre gösterimler sadece ağlarda (YRA ve harici ağlar) yapılabilir. Bu ayar uzman modunda kullanılabilir.

İlgi alanları nasıl seçilir

İlgi alanlarına göre hedefleme sadece mobil uygulama reklamları için geçerlidir. Reklam oluşturma veya düzenleme sayfasını açıp gerekli kategorileri İlgi alanları bloğunda belirtin.

Örneğin, bir koşu uygulamasının reklamında şu ilgi alanları kullanılabilir:

  • Spor

  • Eğlence

  • Sağlık ve fitness

  • Yaşam tarzı

Yandex'in araştırmalarında, kullanıcıların büyük bir kısmının ikiden daha fazla uygulama kategorisiyle ilgilendiği göstermiştir. İlgi alanlarına göre hedefleme eklediğinizde, birden fazla kategori seçin; böylece reklamınızın hedef kitle kapsamı kapsamı artmış olur.

XLS/XLSX dosyaları veya Yandex Direct API'si yardımıyla ilgi alanlarını birkaç reklama birden ekleyebilirsiniz.

Teklif belirleme ve istatistik görüntüleme

İstediğiniz ilgi alanlarına göre gösterimler için yüksek teklifler belirleyerek daha fazla kullanıcıyı kapsayabilir ve daha uygun reklamlar gösterebilirsiniz. Manuel teklif yönetimi stratejisini kullanıyorsanız her bir ilgi alanı için özel bir teklif belirleyebilirsiniz.

Rapor Sihirbazı'nda, İlgi alanları filtresi yardımıyla ilgi alanlarına göre gösterim istatistiğini görebilirsiniz. Kampanyanın sonucunu değerlendirme hakkında ayrıntılı bilgi

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.