Kampanyanın dönüşüm sayısı çok az

Kampanyanın dönüşüm sayısının az olmasının en yaygın nedenlerini bu sayfada topladık ve bu tür kampanyaların nasıl ayarlanması gerektiğiyle ilgili önerilerimizi de yine buraya ekledik.

  1. Metrica ayarları
  2. Dönüşüm fiyatı
  3. Direct hesabındaki bakiye

Metrica ayarları

  • Metrica sayacının hedef ayarlarının doğru yapılıp yapılmadığını kontrol edin.

    Dönüşümü kendiniz gerçekleştirmeyi deneyin. Dönüşümün Metrica sayacında hesaplandığından emin olun.

    Seçilen hedef için haftalık dönüşüm sayısı 10'dan az gerçekleşiyorsa, hedefin en az 10 olması için hunide hedefi daha yüksek seçmeyi deneyin; böylece, algoritmanın eğitilmesi sağlanacaktır.

    Geçmiş dönemlere ait verileri analiz ederken seçilen ilişkilendirme modeline dikkat edin: İlgili ayarlar kampanya ayarlarıyla aynı olmalıdır.

  • Yazım hatalarını ve sayaç ayarı hatalarını düzeltin. Sayacın alan adı, reklamı yapılan alan adıyla aynı olmalıdır.

Dönüşüm fiyatı

  • Dönüşüm fiyatını kontrol edin: Bu değer, sektörünüzde dönüşümler elde etmek için yeterli düzeyde olmalıdır. Analiz için geçmiş dönemlere ait verileri kullanabilirsiniz. İstatistik verilerine dayanılarak en uygun dönüşüm fiyatının hesaplanması hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

    Henüz toplanan istatistikleriniz yoksa Dönüşüm optimizasyonu stratejisinin yardımıyla piyasaya göre ortalama dönüşüm fiyatını belirleyin. Bu strateji, size haftalık bütçenize göre maksimum dönüşüm sağlar. İstediğiniz bütçe tutarını ve haftalık olarak 10'dan fazla dönüşümün gerçekleşebileceği bir hedef belirtin. Kampanyayı başlatın.

    Sistem, belirtilen bütçe karşılığında mümkün olduğunca çok sayıda (başka bir deyişle mümkün olduğunca en ucuza) dönüşüm satın almaya çalışır. Sistemin gerekli şekilde eğitilmesi için sonuçları değerlendirip haftalık bütçeyi en fazla 2 veya 3 haftada bir değiştirin.

    2 veya 3 hafta içinde algoritma, hedef dönüşüm fiyatını ayarlamak için kullanabileceğiniz piyasadaki ortalama değeri bulur. Bu şekilde belirlenen dönüşüm fiyatı çok yüksek olursa reklam materyallerinin (reklamların veya varış sayfalarının) kalitesine dikkat edin veya gösterim koşullarını kontrol edin.

    Dönüşümleri takip etmek için Dönüşüm raporu'nu kullanın.

Direct hesabındaki bakiye

Hesap bakiyenizin yeterli olduğundan ve reklam kampanyasının sürekli çalıştığından emin olun. Bakiye yetersizliği nedeniyle kampanyaların durdurulması optimizasyon algoritmalarının performansını olumsuz etkiler.