Tıklama fiyatının yönetimi hakkında sorular

Tıklama fiyatının hesaplanması

Direct'teki tıklama fiyatları sabit değildir; fiyatlar, reklamverenler arasında yapılan açık artırmaya bağlıdır. Tıklama fiyatı, reklamlarınızın açık artırmada yer alacağı tekliftir. Otomatik stratejiler için tıklama fiyatı, seçilen ayarlara göre otomatik olarak belirlenir; manuel yönetim stratejisi için tıklama fiyatlarını kampanya sayfasında Maksimum tıklama fiyatı alanında kendiniz belirleyebilirsiniz. Aramadaki gösterimler için teklifleri belirlerken arayüzde belirtilen fiyatları baz alabilirsiniz.

Belirli bir pozisyon için tıklama fiyatı, reklamınızın bu pozisyonda yayınlanması için gerekli tahmini tekliftir. Tahmin, mevcut duruma göre hesaplanmakta olup, teklif düzenlemeleri ve gelişmiş coğrafi hedefleme özelliği etkin olan farklı bölgelerde rekabet eden reklamlar gibi bazı faktörleri dikkate almaz. Bu nedenle teklifiniz yeterli olsa bile, bazı durumlarda reklam istenilen pozisyonda gösterilmeyebilir.

Varsayılan teklif miktarı

Direct'te en düşük tıklama fiyatı 0,01 TL'dir.

Fiyat beklentilerimi karşılamadı

Arama'da en düşük fiyat

Aramadaki en düşük fiyat, Yandex'in arama sonuçları sayfasıyla diğer Yandex arama servislerindeki arama sonuçları sayfalarında reklam gösterimine olanak verecek minimum tekliftir.

Kampanya etkinliğinin dahili değerlendirilmesini yapabilmek için sistemde, aramadaki tıklama başına fiyatı etkileyen ek bir parametre uygulanır. Bu parametrenin değeri, kampanyalar devam ettiği sırada gerçek zamanlı olarak hesaplanan çok sayıda göstergelere bağlı olarak tespit edilir. Reklamı yapılmakta olan bir alan adı veya, “sanal kartvizit”te bulunması halinde, telefon numarasıyla ilgili genel istatistikler bu göstergelerin en önemli olanlarındandır.

Kampanyaların verimlilik değeri belirli bir düzeyin altında olduğu durumlarda aramada uygulanan minimum tıklama başına fiyat oranı otomatik olarak yükselir. Bundan sonra reklamın kalitesi artırıldığında fiyat 0,01 TL değerine ulaşana dek otomatik olarak azalır.

Tıklama başına fiyat oranı, aramada etkin olan en düşük fiyat oranından daha düşük olarak belirlendiğinde reklamların gösterimleri sadece “Tüm reklamlar” sayfasında yapılacaktır.

Arama sonuçları sayfalarında reklam gösterimlerini tekrar başlatmak için önce ilgili tıklama başına fiyatı artırmak, sonra da reklam kampanyalarının etkililiğini yükseltmek için gerekli adımları tamamlamak gerekir. Bununla birlikte aramada etkin olan en düşük fiyat düşmeye başlayıp tekrar 0,01 TL düzeyine kadar inebilir.

Reklam kampanyası etkililiğini arttırma yöntemleri için burayı ziyaret edin.

Uyarı.

Aramada etkin olan en düşük fiyat arttığında teklifiniz artışa müsaade ediyorsa tıklanma fiyatı gerekli düzeye kadar arttırılacaktır.