Tıklama optimizasyonu

Strateji, kampanya oluştururken belirtilen ortalama fiyat dahilinde uygulamanın kurulum sayısında artış sağlar. Strateji için; belirtilen ortalama tıklama fiyatına göre maksimum tıklama sayısı veya belirtilen bütçeye göre maksimum tıklama sayısı elde etmek gibi, istediğiniz hedefi seçin.

Strateji ayarları

Maksimum sayıda kurulum elde etmek için koşulları ve harcama limitini seçin:

Bu seçenek, uygulama kurulumu başına ne kadar ödeme yapacağına karar vermiş reklam verenler için uygundur.

Sistem, mümkün olduğunca çok kullanıcı çekmek üzere gösterim koşulları için teklifleri otomatik olarak belirler. Bazı gösterim koşulları için teklifler ortalama fiyatının üstünde, diğerleri için ise onun altında olur. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Fakat o haftanın tümündeki ortalama tıklama başına fiyat, belirlediğiniz fiyatı geçmeyecektir. Sınırlamanın devam etmesi için strateji tüm takvim haftası boyunca değişiklik ve duraklama olmadan çalışmalıdır.

Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları kullanılıyorsa ve haftalık tıklama sayısı 100'ün altındaysa ortalama tıklama başı fiyatın bir haftalık süre içinde en fazla 2 katı olmak kaydıyla belirttiğiniz maksimum değerin üzerine çıkmasına izin verilir.

Tıklama başına ortalama fiyat

Tıklama başına ortalama fiyat, bir haftalık toplam tıklama bedeliyle aynı sürede gerçekleşen tıklama sayısının oranına göre hesaplanır; yani bir ziyaretçinin reklama tıklayarak sitenize gelmesi sonucu sizden alınan fiyatın ortalamasıdır.

En düşük tıklama başına ortalama fiyat 0,01 TL'dir. Tıklama başına fiyatın ortalama değerinin doğru belirlenmesi için Bütçe tahmini olanaklarını kullanmanız önerilir.

Haftalık bütçe

Minimum bütçe tutarı 17 TL'dir.

Uyarı. Kampanyanın çalışmasını analiz edin ve mantıklı parametre değerleri belirtin. Ulaşılması mümkün olmayan ortalama tıklama fiyatı değeri, yetersiz bütçe veya en yüksek tıklama fiyatının düşük sınırı stratejinin çalışmasını olumsuz etkileyebilir. Sistem bu durumda etkili anahtar sözcük gruplarına göre teklifleri yükseltemez ve hedef ziyaretlerin sayısı daha az olacaktır.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.