Tekrarlanan gösterimler için fiyat düşürme

Strateji, aynı kullanıcı için tekrarlanan her gösterimin fiyatını düşürerek belirli zaman aralığında maksimum gösterim elde etmenizi sağlar. Reklamı daha önce görmüş olan kullanıcılar için gösterimlerde açık artırmayı kazanma olasılığı azalır. Bu nedenle reklamlar daha çok yeni kullanıcılara gösterilir. Kampanya ayarlarında belirtilen kullanıcı başına gösterim sıklığı da dikkate alınır. Bununla birlikte, bin gösterim başına ortalama maliyet minimum olur ve reklam veren tarafından belirlenen değeri aşmaz. Strateji, hedef kitle kapsamını mümkün olduğunca geniş tutmak isteyen reklam verenler için uygundur.

Strateji, dönem için 10.000'den fazla gösterime sahip kampanyalar için etkilidir. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları veya kısıtlı kullanıcı profil değerleri kullanılıyorsa ve dönem için tıklama sayısı 10.000'nin altındaysa, bin gösterim başına ortalama fiyat, en fazla 2 katı olmak kaydıyla reklam verenin belirttiği maksimum değerin üzerine çıkabilir.

Strateji ayarları

Video içerikli reklam gösterimlerinin optimizasyonu
Kampanya oluştururken gösterim optimizasyonunu video içerikli reklamlar için de ayarlayabilirsiniz. Video hedeflerini seçin:
  • Tam görüntüleme: Strateji, video içerikli reklamların sonuna kadar izlenme oranının artması hedefine göre optimize edilir. Bu, marka bilinirliğini artırmanıza yardımcı olur.
  • Siteye yapılan geçişler: Strateji, kullanıcının sitede 30 saniyeden fazla kalması veya sitedeki diğer sayfalara geçiş yapmasıyla sonuçlanacak site girişlerinin sayısını mümkün olduğunca artıracak şekilde optimize edilir. Bu seçenek, kullanıcıları siteye çekmek için video içerikli reklamlar kullanmanız halinde uygun olur.

Optimizasyon yapılırken birçok faktör dikkate alınır; bunlar arasında, kullanıcının farklı sitelerdeki davranış şekilleri, hangi cihazdan ve ne zaman reklam gördüğü vb. birçok faktör hesaba katılır. Sistem, gösterim için, optimizasyon koşullarını ve strateji hedeflerini en doğru şekilde karşılayan duruma en uygun reklamı seçer.

Kampanya oluşturulduktan sonra gösterim optimizasyonu ayarları değiştirilemez.

Bütçe dağıtım süresi
Zaman aralığı veya takvim haftası olmak üzere bütçe dağıtım süresini belirleyin.

Zaman aralığının başlangıç ve bitiş tarihini belirleyin. Bu tarihler reklam kampanyasının başlangıç ve bitiş tarihlerinin içinde olmalıdır. Maksimum zaman aralığı: 90 gün. Minimum zaman aralığı: 1 gün (strateji ayarlama tarihi hariç). Bütçe, belirtilen zaman aralığında eşit olarak dağıtılır. Farklı koşullara sahip birkaç zaman aralığı belirlemek istiyorsanız ayrı reklam kampanyaları oluşturun.

Otomatik olarak kalan bütçeyi etkili bir şekilde kullanmak ve daha fazla hedef kitleye ulaşmak için zaman aralığını uzatabilirsiniz. Zaman aralığı reklam kampanyasının bitiş tarihine veya bütçeniz bitene kadar uzatılabilir. Strateji, belirtilen gösterim koşullarını ve ayarları dikkate alarak kalan bakiyeyi her güne eşit dağıtır. Bununla birlikte, strateji ayarlarında belirtilen bütçe ve bin gösterim başına maliyet kısıtlaması uygulanır. Otomatik olarak uzat ayarı kapalıysa zaman aralığı sona erdiğinde gösterimler durur.

Strateji bütçesi

Reklam bütçesini belirtin. Bütçenizi planlarken günlük minimum bütçenin 17 TL olması gerektiğini unutmayın (diğer para birimleri). Stratejiler arasında yapılan geçişler, kampanyanın durdurulması ve zaman hedeflemesinin değiştirilmesi bütçe harcamasını etkileyebilir.

Bin gösterim başına ortalama maliyetin kısıtlanması

Bin gösterim başına ortalama maliyet için kısıtlama belirleyin. Minimum değer 0,3 TL'dir (diğer para birimleri). Fiyat aralığındaki renklere dikkat edin: Yeşil segmentteki fiyatın, hedeflere ulaşma olasılığı sarı ve kırmızı segmentten daha yüksektir. Öneriyi kullanabilirsiniz; hesaplanan değer, gösterim koşullarının ayarları dikkate alınarak belirtilen bütçenin dönemi boyunca etkili bir şekilde kullanılmasını sağlar.

En düşük fiyatla maksimum gösterim gerçekleştirmek için sistem otomatik olarak bin gösterim başına maliyeti belirler. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Ancak stratejinin toplam çalışma süresinin sonuçlarına göre bin gösterim başına ortalama maliyet belirttiğiniz değerin üstüne çıkmaz. Sınırlamanın devam etmesi için strateji tüm takvim haftası boyunca değişiklik ve duraklama olmadan çalışmalıdır.

Strateji ayarlarının düzenlenmesi

Strateji çalışır durumda ise dahi ayarlarını istediğiniz zaman düzenleyebilirsiniz. Strateji düzenleme penceresinde bin gösterim başına ortalama fiyatı, bütçe tutarını veya dağılım süresini değiştirebilirsiniz. Yeni ayarlar 24 saat içinde uygulanır. Kampanya ayarlarındaki herhangi bir değişiklik, stratejinin yeniden başlatılmasına ve yeni verilerle 3-5 günlük süre boyunca eğitilmesine yol açar.

Dönem başlangıç ​​tarihini değiştirirseniz, otomatik strateji belirtilen günden itibaren yeniden başlatılacaktır.

Dönem tamamlanmadığı sürece dönem ve bütçe tutarında değişiklikler yapıldığında ortalama günlük harcamalar yeniden hesaplanır; bu durumda geçmiş harcamalar da dikkate alınır. Yeni ayarlara göre tahmini günlük bütçe azalıyorsa gösterimler geçici olarak durdurulur/gösterim sıklığı azalır.

Örneğin, 1 ile 10 Şubat tarihleri arasında (10 günlük) kampanya bütçesinin 100.000 ruble (günlük 10.000 ruble) olduğunu düşünelim. 9 Şubat'a kadar 90.000 ruble harcanmış olsun.

9 Şubat'ta stratejinin bitiş tarihini ve bütçesini değiştirdiğinizi düşünelim:

  • 1 Şubat - 28 Şubat (28 gün), 200.000 ruble.

Bu ayarlarla sistem günlük olarak yaklaşık 7100 ruble harcayabilir; böylece yine bu ayarlarla 9 Şubat'a kadar hesaplanan harcama tutarı 64.000 rubleye (9 × 7100) ulaşır. 90.000 ruble harcandığına göre sistem 26.000 ruble fazla harcandığını görür ve harcanan bütçenin hesaplanan bütçeyi tutmasını sağlamak amacıyla gösterimleri 3,5 gün için duraklatır.

Değişiklikler kampanya eski ayarlarla sona erdikten sonra yapılırsa kampanya yeniden başlatılır ve sistem harcamaları yeniden değerlendirir.

Örneğin, 1 ile 10 Şubat tarihleri arasında (10 günlük) kampanya bütçesinin 100.000 ruble (günlük 10.000 ruble) olduğunu düşünelim. Kampanya 10 Şubat'ta sona ermiş, bütçenin tamamı harcanmış olsun.

14 Şubat'ta stratejinin bitiş tarihini ve bütçesini değiştirdiğinizi düşünelim:

  • 1 Şubat - 28 Şubat (28 gün), 200.000 ruble.

Bu ayarlarla sistem, 1-10 Şubat döneminde 100.000 ruble ve 14-28 Şubat döneminde 200.000 ruble olmak üzere, toplam 300.000 ruble harcayabilir.

Lütfen dikkat: Belirli bir reklam yayınlama süresine sahip aktif, zaten çalışan bir stratejinin ayarlarını 24 saatte en fazla 3 kez değiştirebilirsiniz ve her değiştirme işleminde strateji mutlaka yeniden başlatılır. Henüz çalıştırılmamış stratejinin ayarlarını herhangi bir kısıtlama olmadan değiştirebilirsiniz.

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.