Direct

Anahtar sözcük gruplarına neden yeni sözcükler eklendi?

Yeni anahtar sözcük grupları için

Eklenen her anahtar sözcük grubu reklam kaydedildikten sonra otomatik optimizasyondan geçer. Sistem reklamın metnini analiz eder ve arama sorgularının istatistiğine dayanarak anahtar sözcük grubunu netleştirir. Bunun sonucunda anahtar sözcük gruplarına negatif anahtar sözcükler eklenebilir.

Negatif anahtar sözcüklerinin eklenmesinin sayesinde gereksiz sorgulara göre fiyat rekabetini engelleyebilirsiniz ve çoğu zamanda reklam bütçesini daha etkili kullanabilirsiniz.

Örneğin şeker hamurlu pasta tasarım kursları ile ilgili reklamınız için şeker hamurlu pasta anahtar sözcük grubunu belirttiyseniz reklamınız şeker hamurlu pasta siparişi ve şeker hamurlu pasta seçenekleri gibi sorgulara göre de gösterilecektir. Reklam kaydedildikten hemen sonra bunun gibi anahtar sözcük grubunun yanında -sipariş -seçenekler -modeller -tarifler gibi negatif anahtar sözcükler yer alır. Bu sayede reklamınız şeker hamurlu pasta siparişi veya şeker hamurlu pasta seçenekleri gibi sorgulara göre gösterilmez.

Kısıtlama. 

Negatif anahtar sözcükler sadece Rusça oluşturulan reklamlar ve sözcük gruplarına otomatik eklenir.

İstatistiğe sahip anahtar sözcük grupları için

Anahtar sözcük grubu için istatistik biriktiyse ve çok sayıda gösterimlere rağmen tıklama sayısı yetersizse sistem otomatik olarak negatif anahtar sözcükleri veya pozitif sözcükleri ekler. Netleştirilen sözcük grupları özel simge ile işaretlenir. Eklenen negatif anahtar sözcükler ise gri renk ile işaretlenir.

Örneğin reklamınıza ilgi duyabilecek hedef kitleyi netleştirmek için sistem araba tamiri sözcük grubuna audi pozitif sözcüğünü ekler.

Dikkat! 

Netleştirilen sözcük grupları otomatik olarak oluşturulur ve moderatör tarafından kontrol edilmeden etkinleştirilir. Bunun gibi sözcük grupları, reklamın gösterildiği sorguların içeriğine göre rakip markaları ve yasaklı kelimeleri içerebilir.