İzleme sistemleri

Uygulama mağazası sayfasından gerçekleşen yeni kurulumlar hakkında veri almak için izleme sistemi kullanabilirsiniz. Reklama yapılan tıklamalar ile gerçekleşen kurulumlar arasındaki bağlantıyı tespit eden bu sistem bu verileri dönüşüm oranının hesaplanması için Yandex Direct'e gönderir.

İzleme sisteminin bağlanması şu avantajları sağlar:

  • Uygulama kurulumları ve uygulamadaki eylemler için reklam kampanyasını optimize etmenizi,

  • Yandex Direct'te ve izleme sisteminde bulunan, uygulama içindeki işlemlerin istatistiklerinin; ayrıca kurulumlarla ilgili istatistiklerin doğru bir şekilde toplanması.

Yandex Direct'in desteklediği izleme sistemleri şunlardır: AppMetrica, AppsFlyer, Adjust, Branch, Kochava, MyTracker ve Singular. iOS 14.5'teki kampanya için SKAdNetwork desteği, AppMetrica, AppsFlyer ve Adjust sistemlerinde çalışır.

Bağlantıya UTM etiketleri de dahil olmak üzere çeşitli parametreler ve etiketler yerleştirebilirsiniz.

https://appmetrica.yandex.com/serve/7438548069196542965/?click_id={logid}&source={source}

Bu öğeler yardımıyla trafik kaynakları gibi çeşitli istatistik göstergelerini takip edebilirsiniz. Parametre ve etiketlerin kullanımı hakkında ayrıntılı bilgi...

Doğrulama

Uygulamanın doğrulamasını geçtikten sonra şunları yapabilirsiniz:

  • Yeniden pazarlamayı, takipçide (tracker) belirtilen hedeflere ulaşan kullanıcılara yönelik olarak ayarlamak,
  • iOS 14.5 ve üstü platformlardaki kampanyalar için SKAdNetwork teknolojisi yardımıyla elde edilen istatistikleri almak.
AppMetrica
AppMetrica ve Yandex Direct için farklı kullanıcı adları kullanıyorsanız uygulamanın AppMetrica kullanıcı panelinde onaylanması için Yandex Direct için kullandığınız kullanıcı adına gerekli erişim izni vermeniz gerekir. Aynı kullanıcı adını kullanıyorsanız onay işlemi otomatik gerçekleşir.
Adjust veya AppsFlyer
Entegrasyon yapılandırması sırasında App ID belirtin, mobil izleyiciden ilk postback alındıktan sonra uygulama doğrulansın (uygulama ayarlarında simgesini göreceksiniz).

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.