Hava durumuna göre teklif düzenlemeleri: Kullanım seçenekleri

Hava durumuna göre teklif düzenlemeleri, reklam mesajınızı mevcut hava koşullarına uygun hale getirmeye ve kampanyalarınızı bu koşullara göre otomatik olarak yönetmeye yönelik yeni bir özelliktir.

Etkin kullanım yöntemleri

Yağmur veya kar yağarken teklifinizi yükseltin
Bu yöntem mevsimsel ürünlerin reklamları, kapıya teslimat, taksi çağırma veya ilaç satışları gibi servisler için uygundur.

Zorlu hava koşullarında yiyecek ve içecek teslim servislerinin reklamı için teklifi arttırın. Yiyecek ve içecek teslimi reklamlarıyla ilgili reklam grubu için teklif düzenlemeyi uygulayın. Hava durumu sekmesinde teklif düzenleme koşulları seçiminde En az biri uygulandı seçeneğini işaretleyin. Yağış türüne göre düzenleme yapın: Hafif ve orta şiddetli yağışlar için teklifi %50, şiddetli yağışlar için %100 artırın.

Ayarları görüntüle
Hava durumuna göre farklı kreatifler oluşturup kullanın
Emlak, giyim ve ayakkabı satışı, otomobil üreticileri ve bayileri, ilaç satışları ve tıp hizmetleri reklamları için uygundur.

Hava koşullarına göre emlak satışı reklamları için farklı kreatifler gösterin. Medya içerikli kampanyada “Yağışlı”, “Güneşli” ve “Diğeri” isimlerine sahip 3 reklam grubu oluşturun ve kreatifleri ekleyin.

“Yağışlı” reklam grubu için teklif düzenlemesini uygulayın. Hava durumu sekmesinde teklif düzenleme koşulları seçiminde En az biri uygulandı seçeneğini işaretleyin. Yağış yoksa teklifi %100 azaltın. Bu koşullarda gösterim yapılmaz.

Ayarları görüntüle

“Güneşli” reklam grubu için teklif düzenlemesini uygulayın. Hava durumu sekmesinde teklif düzenleme koşulları seçiminde En az biri uygulandı seçeneğini işaretleyin. Parçalı bulutlu, bulutlu ve çok bulutlu olmak üzere, istediğiniz bulutlanma derecesine göre teklifi %100 azaltın. Bu koşullarda gösterim yapılmaz.

Ayarları görüntüle

“Diğeri” adlı reklam grubu için teklif düzenlemesi uygulayın. Hava durumu sekmesinde teklif düzenleme koşulları seçiminde Tüm koşullar uygulandı seçeneğini işaretleyin. Hava yağmurlu ve bulutluysa teklifi %100 azaltın. Bu koşullarda gösterim yapılmaz.

Ayarları görüntüle

Başka sorunuz var mı?

Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.