JivoChat hedefleri

Web sitenizde JivoChat kullanıyorsanız, otomatik hedefler yardımıyla Metrica raporlarında sohbetlerle ilgili eylemlerin istatistiklerini izleyebilir ve bunları analiz edebilirsiniz.

  1. Nasıl çalışır?
  2. İstatistikleri nerede görebilirim?

Nasıl çalışır?

Metrica'nın JivoChat otomatik hedeflerine göre veri toplamaya başlaması için sayaç ayarlarında Otomatik hedefler seçeneği etkinleştirilmiş olmalıdır.

Metrica'da veya sohbette ek bir ayar yapmak gerekmez. JivoChat sitenizdeki sayaç ve numarasını otomatik olarak belirler ve eylemleri sayaca aktarır. İstatistik toplama hakkında ayrıntılı bilgi için bkz. JivoChat dokümantasyonu.

JivoChat için hedefler, tabloda listelenen eylemleri izlemek üzere otomatik olarak oluşturulur.

Arayüzde hedef adı Eylem kimlik belirleyicisi Eylem açıklaması
JivoChat otomatik hedefi: Müşteri tarafından sohbet başlatılması Jivo_Client_initiate_chat Sohbet müşteri tarafından başlatıldı. Daha önce etkin bir davet gösterilmemesine rağmen müşterinin kendi inisiyatifiyle sohbet formuna bir mesaj göndermesiyle oluşur.
JivoChat otomatik hedefi: Sohbete otomatik davet Jivo_Proactive_invitation_accepted Müşteri mesaja yanıt yazarak etkin daveti kabul etti. Ayrıca, daha önce aktif bir davet tetiklenmiş olması durumunda, müşterinin mobil sürümde sohbet butonuna tıklaması da bu otomatik hedefi tetikler.
JivoChat otomatik hedefi: Sohbete manuel davet Jivo_Client_answer_on_agent_request Operatör Ziyaretçiler işlevi aracılığıyla manuel olarak müşteriyle diyalog başlattı. Ziyaretçi de sohbete mesaj göndererek yanıt verdi.
JivoChat otomatik hedefi: Çevrimdışı mesaj Jivo_Offline_message_sent Müşteri çevrimdışı mesaj gönderdi.

JivoChat otomatik hedeflerini diğer otomatik hedefler gibi yöneterek düzenleyebilir ve silebilirsiniz.

Metrica'da diğer JivoChat eylemlerini izlemeniz gerekiyorsa, bunları manuel olarak ekleyebilirsiniz (daha fazla bilgi için bkz. JivoChat eylemleri için Yandex.Metrica ayarlarına göz atın).

İstatistikleri nerede görebilirim?

Hedeflere göre istatistikleri görmek için Dönüşümler raporunu kullanın; Metrica en az bir eylem tespit ettiğinde veriler raporda görüntülenir. Ayrıca, müşteri davranışlarını izlemek için başka Metrica raporlarına hedefler ekleyebilirsiniz.

Kısıtlamalar

  • Otomatik hedefler, sayaç hedefleri toplam sayısına dahil edilmez.
  • Bu tür hedef toplam hedefte kullanılamaz.
  • Servis, bir sayaçta ziyaretçinin aynı hedefe saniyede en fazla bir kere ulaşmasını kaydeder.
  • Bir ziyaret sırasında servis, sayaç için oluşturulan tüm hedefler için en fazla 400 hedefe ulaşma saptayabilir.
  • Sayaç ya da hedefi düzenlerken bunlardan daha önce toplanmış olan bilgiler değişmez.
  • Hedefi silerseniz, bununla ilgili toplanmış bilgiler raporlarda görüntülenmez.