E-ticaret nedir?

Yandex.Metrica yardımıyla e-ticaretle (Ecommerce) ilgili site ziyaretçilerinin eylemleri hakkında bilgiler toplayın, analiz edin ve Direct reklam kampanyalarında kullanın:

  • Ürün ve sipariş ayrıntılarını, siparişlerin ortalama fiyatını, sipariş başına dönüşüm oranlarını, satın almaya kadar geçen süreyi ve diğer yararlı verileri görüntüleyin.
  • “Karlılık optimizasyonu” stratejileri sayesinde Yandex.Direct'teki reklam kampanyalarının etkinliğini artırın.
  • Sitenizde hangi ürünlerin en popüler olduğunu, sepete hangi ürünlerin daha sık eklendiğini, hangi indirim kuponlarının (promosyon kodlarının) daha sık kullanıldığını vb. anlayın.
  • Reklam kanallarının karlılığını analiz edin.
  • Sitenin en yüksek ödeme gücüne sahip hedef kitlesini belirleyin ve analiz edin.

Bilgilerin raporlarda görüntülenmesini sağlamak için şu verileri Metrica'ya aktarın: Sitenizin ziyaretçileri hangi ürünleri ve tutarı;

  • görüntülüyorlar,
  • sepete ekliyorlar,
  • sepetten siliyorlar,
  • satın alıyorlar.

Metrica'da özellikle bu eylemler izlenir ve raporlardaki istatistikler bunlara göre hesaplanır.

E-ticaret nasıl etkinleştirilir?

Not. YML dosyası yardımıyla oluşturulmuş Turbo sayfalarınız varsa.
Metrica'ya veri aktarımını yapılandırabilirsiniz:
CMS'niz için eklenti yardımıyla
Eklenti yardımıyla e-ticaret nasıl etkinleştirilir? bölümüne göz atın.
Manuel olarak

Bunu yapmak için sayaç ayarlarını değiştirmeniz ve sitede değişiklikler yapmanız gerekir; bilgilerin veri taşıyıcısı üzerinden aktarımını yapılandırın. Etkinleştirmek için sitenizin geliştiricisine veya web yöneticisine başvurun. Daha fazla bilgi.