Uçtan uca analiz

Metrica aracılığıyla, fark farklı gelen trafik kanallarındaki hedef kullanıcı kitlesini çekme maliyetlerini, bu kanalların gelir miktarlarıyla karşılaştırarak ve müşterilerin gerçekleştirdikleri reklam tıklamalarından, siparişlere veya satın alma işlemlerine kadar olan yolu takip ederek reklamlarınızın geri ödenme oranını değerlendirebilirsiniz.

Uçtan uca analiz verilerini toplamak için;
  1. Reklamlarınızın URL'lerine UTM etiketlerini (Yandex.Direct'te, Google Ads'te vb.) ekleyin.
  2. İstediğiniz yöntemle Reklam kampanyalarının harcama bilgilerini Metrica'ya yükleyin. İstediğiniz belirli döneme ait harcama bilgilerini UTM etiketleri ile işaretlenmiş bir reklam kanalına aktarabilirsiniz.
  3. ClientID'leri CRM'inizde toplayın. Bunu için getClientID yöntemi ile ID'leri elde edip CRM'e kaydedin.
  4. CRM'inizde kayıtlı olan müşteri ve sipariş verilerini Metrica'ya aktarın.

İstatistikleri görüntülemek için Kaynaklar, Harcamalar ve Yatırım Getirisi (ROI) ve Sipariş Kaynakları olmak üzere, uçtan uca analiz raporlarını kullanın.