Reklam harcamalarının hesaba katılması hakkında

Metrica ile herhangi bir reklam sisteminde oluşturulan reklam kampanyasının etkililiğini takip edebilirsiniz. Bunun için kampanya hakkındaki bilgileri Yandex.Metrica'ya iletmeniz gerekir.

Reklam sistemi Veri aktarımı nasıl yapılır? Not
Yandex.Direct Veriler otomatik olarak aktarılır.

Verileri dosyaya yüklerseniz, bu veriler otomatik olarak aktarılacak olan verilerle mükerrer olacaktır; bu da raporun hatalı görüntülenmesine neden olur.

Market'ten gelen bilgiler 1 Nisan 2021'den itibaren aktarılmaktadır.

Yandex.Market

Metrica, reklam yayınlama verilerini (ADV) reklam modeline göre toplar.

Veriler Metrica'ya otomatik olarak aktarılır. Bilgi toplamaya başlamak için:
  • Yandex.Market hesabında, Metrica sayacını bağlayın.
  • “Operatör” ve “Geliştirici” haricinde Yandex.Market'te herhangi bir rol alın
  • Rapordaki verilerin daha eksiksiz olmasını sağlamak için bağlantılara UTM etiketleri ekleyin (Market'e yüklediğiniz fiyat listesinde url öğesinde). Örnek.
Google Ads Metrica'da bağlantıyı ayarlayın.
Facebook Ads Metrica'da bağlantıyı ayarlayın.
Diğer

Veri aktarımını ayarlayın:

Ayrıca veriler Metrica'nın API'si üzerinden aktarılabilir.

Yüklenen verilere göre hangi metriklerin hesaplandığını ve hangi görevleri çözebileceğinizi görmek için "Kaynaklar, harcamalar ve yatırım getirisi (ROI)" raporuna gidin.