Reklam harcamalarının hesaba katılması hakkında

Metrica ile herhangi bir reklam sisteminde oluşturulan reklam kampanyasının etkililiğini takip edebilirsiniz. Bunun için kampanya hakkındaki bilgileri Yandex.Metrica'ya iletmeniz gerekir. Bunu şu şekillerde yapabilirsiniz:

Veriler, Metrica'nın web arayüzünden veya API aracılığıyla aktarılabilir.

Uyarı. Direct verilerinin yüklenmesi gerekmez; bu veriler Metrica'ya otomatik olarak aktarılır. Verileri dosyaya yüklerseniz, bu veriler otomatik olarak aktarılacak olan verilerle mükerrer olacaktır; bu da raporun hatalı görüntülenmesine neden olur.

Yüklenen verilere göre hangi metriklerin hesaplandığını ve hangi görevleri çözebileceğinizi görmek için "Kaynaklar, harcamalar ve yatırım getirisi (ROI)" raporuna gidin.