Raporlara genel bakış

Rapor grupları

Ziyaret oranı
Dinamik olarak sitenin ziyaret edilirliğinin ve dönüşümün genel resmi.
Kaynaklar
Ziyaretçileri siteye getiren kaynaklara göre (reklamlar, arama sorguları, sosyal ağlar vs.) ziyaretlerin dağılımı.
Ziyaretçiler
Ziyaretçilerin karakteristik özelliklerinin analizi: bölge, cinsiyet ve yaş, ilgi alanları, site ziyaretlerinin sayısı ve sıklığı vs.
İçerik

Ziyaretçilerin site içeriğiyle etkileşimi:

Davranış
Site ziyaretçilerinin gözlemlenmesi:
Teknolojiler
Ziyaretçilerin kullandığı cihazlar, işletim sistemleri, tarayıcılar ve diğer yazılımlar hakkındaki veriler.
Site izleme
Siteye erişilebilirliği ve sitedeki ziyaretçi yükünü izleme sonuçları.
E-ticaret

Sitenizin (internet mağazanızın) genel ürün sayısı ve siparişlerine dair genel ve ayrıntılandırılmış veriler. Örneğin:

  • Sepete konan ve satın alınan ürünlerin sayısı,
  • Tüm siparişlerden ve belirli bir siparişten elde edilen gelir miktarları,
  • En kârlı siparişlerin kaynakları.