Segmenti Yandex.Direct'te yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşulu olarak kullanma

Segmentte, sadece oluşturulurken belirtilen koşullara uygun ziyaretçiler hesaplanır. Yandex.Metrica raporlarındaki zaman aralığı, eklenen hedef, doğruluk/hassasiyet derecesi gibi diğer veriler ziyaretçi örneklemini etkilemez.

Yandex.Metrica'da oluşturulan segment günlük olarak yeniden hesaplanarak ziyaretçilerle ilgili yeterince güncel bilgiler içerir.

Segment oluşturma örneği:

Ürün kataloğunun belirli bir kategoriye ait olan ürünleri içeren saylaları gibi belirli site sayfalarını görüntüleyen ziyaretçileri işaretleyelim. Amacımız, bu ziyaretçilere görüntüledikleri sayfaların içeriğiyle ilgili olan bir ürün ya da hizmet önermektir.

  1. Kullanıcılar için koşullar grubunda butonuna tıklayın.
  2. Koşul seçin: Davranış → URL görüntüleme; satıra ilgili sayfanın URL adresini girin (örneğin, https://example.com/tariff/). Raporu, adresi example.com'u içeren tüm sayfalara göre segmentlere bölmek için @example.com'u kullanın.

Bu tür bir segmentin nasıl seçildiğini göstermek için Yandex.Metrica demo sayacını örnek olarak alalım.