Bize ulaşın

Mobil uygulamayı kullanıyor veya mobil tarayıcı üzerinden Mail ile çalışıyor musunuz?

Yandex Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapanıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını alttaki Geri Bildirim Formu'ndan gönderin.

Yandex Mail'in mobil sürümünde bir sorunla karşılaştıysanız, lütfen mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve kullanıcı desteği → Geri bildirim'e tıklayın.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız aşağıdaki geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.