Yandex Mail Destek Ekibi'ne ulaşma

Not. Yandex Mail’in telefon destek hattı yoktur. Sadece e-postalar kullanılır. Bu etkilidir: e-postada ekran görüntülerini ve ileti özelliklerini bize iletebilirsiniz, bu şekilde sorunu daha hızlı çözeceğiz ve size yardımcı olacağız.

Başvurunuzun doğru uzmana yönlendirilmesi için ne tür bir sorunla karşılaştığınızı belirtin.

Neyi bildirmek istiyorsunuz?

Sorun çözme yöntemleri Yandex Mail yükleme ve görüntüleme hataları bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu belirleyin:

Sorunu çözme yöntemleri E-postalar gönderilmiyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri E-posta alma ve görüntüleme sorunları bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları E-posta listesiyle çalışma bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları E-posta çevirisi bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Arama çalışmıyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri E-posta toplama çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Hangi kural çalışmıyor?

Sorunu çözme yöntemleri Otomatik filtreleme çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Yönlendirme çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Otomatik yanıtlar çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Kural çalışmıyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Soruyu netleştirin:

Soruların yanıtları Kişisel bilgiler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Kişileri yönetme bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Klasörler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Etiketler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruyu netleştirin:

Soruyu netleştirin:

Soruların yanıtları E-posta kutunuzu nasıl koruyabilirsiniz? bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa Yandex ID Destek Ekibi’ne yazın.

Soruların yanıtları Yandex Mail e-posta hesaplarını nasıl korur? bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruyu netleştirin:

Soruların yanıtları Spamla mücadele bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

kuralını kullanarak da iletileri klasörler arasında taşıyabilirsiniz.

Soruların yanıtları Kara liste bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Ne tür güvenlik tehdidi?

Soruların yanıtları “Yandex Mail bu e-postayı potansiyel olarak tehlikeli sayıyor” uyarısını görüyorum bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa Destek Ekibi’ne yazın: abuse@yandex.ru.

Soruların yanıtları Başkalarına ait e-postaları alıyorum bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Güvenlik sertifikası hataları bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları şu bölümlerde verilmiştir: Bilgisayarda e-posta programlarını ayarlama, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Posta (macOS). Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Mobil uygulamayı kullanıyor veya mobil tarayıcı üzerinden Mail ile çalışıyor musunuz?

Yandex Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve destek öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili sorunlar için mesajlarınızı Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapanıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını alttaki Geri Bildirim Formu'ndan gönderin.

Yandex Mail'in mobil sürümünde bir sorunla karşılaştıysanız, lütfen mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesinde simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar → Yardım ve kullanıcı desteği → Geri bildirim'e tıklayın.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız aşağıdaki geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.

Soruların yanıtları Kurumlar için Yandex 360 bölümünde verilmiştir.

Soruların yanıtları Yandex 360 Premium bölümünde verilmiştir.