Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama

Aktarıcı yardımıyla e-postayı diğer e-posta kutularınızdan Yandex’teki e-posta kutunuza yönlendirebilirsiniz.Aktarıcı yardımıyla e-postayı diğer e-posta kutularınızdan Connect’teki e-posta kutunuza yönlendirebilirsiniz.

Bir e-posta kutusunda en fazla 10 aktarıcı oluşturabilirsiniz.

  1. E-posta Aktarıcısı Oluştur
  2. Başka Bir Yandex Hesabından E-posta Aktarma
  3. E-posta aktarımı için klasör seçimi
  4. Aktarıcı Ayarlarını Düzenle
  5. Bağlı e-posta hesabının adına e-posta yaz
  6. Toplanan e-postalarla ne yapılabilir?
  7. E-posta Aktarımı Çalışmıyor

E-posta Aktarıcısı Oluştur

  1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  2. Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama seçeneğini seçin.
  3. Hangi e-posta hesabından e-postaları toplamak istediğinizi seçin: Mail.ru, Gmail veya Outlook.
  4. Bir hesap seçin veya giriş yapın.
  5. Yandex'in başka servisteki e-posta hesabınıza erişmesine izin verin.
    Not. E-postaları toplamak için Yandex'in e-posta hesabınıza erişimi gerekiyor. Yandex, bilginizin dışında hesabınızla ilgili hiçbir işlem yapmaz.
  6. Başka e-posta hesabıyla bağlantı kurulduysa ilgili mesajı göreceksiniz.
    Not. Varsayılan olarak toplayıcı IMAP protokolüne göre ayarlanır. Bu durumda e-posta toplamak için klasör seçilemez; IMAP protokolü, klasörlerin yapısını tam olarak kopyaladığı için, e-postaları belirli bir klasöre toplama olanağını sağlamaz. E-postaları belirli bir klasöre toplamak için bu toplayıcıyı silin ve manuel olarak POP3 protokolüne göre toplayıcıyı ayarlayın.
Aktarıcının sunucuya otomatik bağlantısı ayarlanamıyorsa
  1. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  2. E-posta sunucusu adını ve port numarasını manuel olarak girin. Bu parametrelerin değerlerini, e-posta kutunuzun bulunduğu e-posta servisinin destek hizmetinde öğrenebilirsiniz.

Toplayıcıyı ayarladıktan birkaç dakika sonra ilk e-posta toplanması yapılır. Toplayıcının başka bir e-posta hesabına erişmesi, saatte birkaç kez ile birkaç günde bir kez arasında gerçekleşir. Toplama zamanı manuel olarak ayarlanamaz veya değiştirilemez. Toplama zamanı, kullanılan POP3 veya IMAP protokolüne ve e-postaların toplandığı sunucunun çalışma özelliklerine bağlıdır. Bu nedenle e-postalar gecikmeli gelebilir.

Başka Bir Yandex Hesabından E-posta Aktarma

Yeni E-postaları Aktar

Başka bir Yandex hesabınızdan e-posta aktarmak istiyorsanız o hesapta yönlendirme kuralını ayarlayabilirsiniz. Kuralı doğruladıktan sonra tüm yeni e-postalar geçerli e-posta kutunuza iletilecektir.

Eski E-postaları Aktar

Başka bir Yandex hesabınızdan eski e-postaları aktarmak için:

  1. E-postaları aktarmak istediğiniz e-posta kutusuna giriş yapın.
  2. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  3. Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama seçeneğini seçin.
  4. Mail programlarına basın ve IMAP protokolüne göre ayarlanmış imap.yandex.com.tr sunucusundan bölümünü işaretleyin.
  5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın (buton listeden yeni öğeleri seçtikten ya da diğer öğelerdeki seçimi kaldırdıktan sonra ortaya çıkacaktır).
  6. Mevcut e-posta kutusunda e-posta aktarıcısı oluşturun.
  7. Yönlendirme kuralını ayarladıysanız tüm eski e-postalar taşındıktan sonra aktarıcıyı kapatın. Aksi takdirde her yeni e-posta yeni e-posta kutusuna iki defa gelecektir. Ayrıca, yönlendirme kuralını kapatıp sadece aktarıcıyı etkin bırakabilirsiniz.

E-posta aktarımı için klasör seçimi

Aktarıcı IMAP protokolü üzerinden ayarlanırsa e-posta aktarımı için klasör seçilemez. Bu protokol e-postaların seçilmiş klasörün içinde toplanmasını öngörmez, klasörlerin yapısını tam olarak kopyalar. Protokolü POP3 olarak değiştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. E-posta toplama ayarları sayfasını açın.
  2. Ayarlamak istediğiniz aktarıcı adına tıklayın.
  3. Sil bağlantısına tıklayın.
  4. Silme işlemini doğrulayın.
  5. POP3 protokolünü kullanarak yeni toplayıcı oluşturun.

Bundan sonra ayarlarda e-posta aktarımı için klasör seçilebilir.

Aktarıcı Ayarlarını Düzenle

  1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  2. Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama seçeneğini seçin.
  3. Bağlı olan e-posta kutusu listesinde aktarıcı adına tıklayın.

  4. Ayarla bağlantısına gidin. Aktarılan e-postaların işlenme kurallarını ve aktarıcının sunucuya bağlanma parametrelerini burada düzenleyebilirsiniz.
    Not. Toplayıcıyı IMAP protokolüne göre ayarladıysanız, protokolü POP3 olarak değiştiremezsiniz. Ancak IMAP protokolüne göre olan toplayıcıyı silebilir ve POP3 kullanan yeni toplayıcıyı manuel olarak ayarlayabilirsiniz.

Aktarıcıyı devre dışı bırakmak için E-posta aktarımı sayfasına geçip kapat bağlantısına tıklayın.

Aktarıcıya ihtiyacınız yoksa aktarıcının adına basıp Sil bağlantısına tıklayın.

Bağlı e-posta hesabının adına e-posta yaz

E-postanızın farklı bir e-posta servisinde (örneğin, Gmail veya Mail.ru) kullandığınız hesaptan gönderilmesini istiyorsanız, bu adresi E-posta adresleri sayfasında ekleyin ve erişimi doğrulayın. Erişimi doğruladıktan sonra Kimden alanına Yandex'teki adresinizin eş adı dışında diğer servisteki e-posta adresinizi de ekleyebilirsiniz.

Uyarı. Farklı bir e-posta servisindeki hesabınızı ekliyorsanız, bu hesaptan Yandex hesabınıza e-postaların toplanmasını ayarlayın. Toplayıcı ayarlanmadan bu adresten ileti gönderilemez. Toplayıcıyı ayarlarken kullanıcı adı yerine adresi tam olarak belirtin, örneğin cheshire.katze@forestmail.com.

Toplayıcı doğru ayarlanmış olmasına rağmen başka bir e-posta servisindeki adresten ileti gönderemiyorsanız bu durum, o servisin güvenlik kurallarının, Yandex.Mail de dahil olmak üzere başka e-posta servisleri üzerinden ileti göndermeyi engellediği anlamına gelir.

Toplanan e-postalarla ne yapılabilir?

Toplanan e-postalarla, e-posta hesabındaki diğer e-postalarla yapılabilen aynı işlemleri yapabilirsiniz, ancak bazı özellikler de var:

E-posta Silme

Toplanan e-postayı silerseniz bu e-posta sadece toplanan e-posta hesabından silinir. Kaynak e-posta hesabında e-posta kalır.

E-postaların işlenme kuralları

İşleme kuralları, Gelen Kutusu klasöründe toplanan e-postalar için çalışır. E-posta başka bir klasöre toplandıysa kural çalışmaz.

Kara Liste

Kara Liste başka bir e-posta hesabınızdan toplanan e-postalar için çalışmaz. Bu tür e-postaları engellemek için e-postaların toplandığı e-posta hesabına gidin ve orada Kara Liste ayarlayın.

E-posta Aktarımı Çalışmıyor

Bu kılavuz, ileti toplayıcısının çalışmasıyla ilgili sorunları adım adım çözmenize yardımcı olacaktır. Başlamadan önce, önerileri uygulamak için Yandex.Mail'i yeni sekmede açın.

Sorunu seçin:

Toplayıcı daha önce e-postaları topluyor muydu?

  1. Toplayıcıyı devre dışı bırakın; bunun için E-posta toplama sayfasına geçip kapat bağlantısına tıklayın.
  2. 2-3 saat bekleyin.
  3. Toplayıcıyı tekrar açın.

İletilerin toplandığı posta kutusundaki şifrenizi değiştirin. Yeni şifrenin aktive olması için 2-3 saat bekleyin.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

  1. E-posta aktarımı ayarları bölümüne geçin.
  2. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
  3. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  4. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
  5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
İletiler posta kutusundan Gmail'e toplanmıyor

İletilerin posta kutusundan Gmail'e toplanmasını ayarladıysanız:

  1. Güvenlik ve erişim sayfasından Güvenilmeyen uygulamalar anahtarını Güvenilmeyen uygulamalara izin ver durumuna getirin.
  2. Google Hesapları sayfasından toplayıcıya erişim sağlayın.
  3. Google hesabınıza girerken çift aşamalı doğrulama kullanıyorsanız, ileti toplayıcısı için uygulama şifresi oluşturun.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

  1. E-posta aktarımı ayarları bölümüne geçin.
  2. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
  3. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  4. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
  5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Tüm ayarlar bağlantısına tıklayın.
    3. E-posta programları bağlantısına tıklayın.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüde E-posta programlarıöğesini seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    E-posta kutusundan iletilerin toplandığı e-posta hizmetinde sorunlar çıkmış olabilir. Sorunu çözmek için, iletilerin toplandığı e-posta kutusundan yönlendirmeyi ayarlayın. Yönlendirme ayarlarından önce Yandex'teki toplayıcıyı kapatın, aksi durumda iletiler iki nüsha olarak gelecektir.

    Başka bir e-posta kutusundaki iletilerin Yandex'teki e-posta kutusuna nasıl yönlendirileceğini öğrenmek için o e-posta hizmetinin yardım bölümüne başvurun.




  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Tüm ayarlar bağlantısına tıklayın.
    3. E-posta programları bağlantısına tıklayın.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüde E-posta programlarıöğesini seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    E-posta kutusu ayarlarından, iletilerin belirli klasörlerden ya da belli bir zaman dilimi içerisinde silinmesine engel konulup konulmadığını kontrol edin.

    Outlook.com e-posta hizmeti (hotmail.com, live.com) ancak Gelen Kutusu'ndan e-postaların aktarılmasına izin verir. E-postaları başka bir klasörde saklıyorsanız e-postalarınızı Gelen Kutusu'na taşıyın.


  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Tüm ayarlar bağlantısına tıklayın.
    3. E-posta programları bağlantısına tıklayın.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüde E-posta programlarıöğesini seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Girilen parolanın doğruluğunu kontrol edin - parolayı metin düzenleyiciye yazın, kopyalayın ve parola girişi kısmına yapıştırın. Şifrenin doğruluğundan emin olduğunuz hâlde toplayıcı etkinleşmiyorsa, iletileri toplamak istediğiniz posta kutusunda yeniden yetkilendirme yapmayı deneyin.


Toplayıcının çalışma hızı, iletilerin toplandığı e-posta kutusundaki ileti sayısına ve bu e-posta kutusunun bulunduğu sunucunun çalışmasına bağlıdır. İletilerin toplanmasında yaşanan gecikme, aynı zamanda toplayıcının çalıştığı protokollerin özellikleri yüzünden meydana gelmektedir.

İletileri anında almak için, diğer posta kutusundan Yandex'deki posta kutusuna yönlendirmeyi ayarlayın. Yönlendirme ayarlarından önce toplayıcıyı kapatın; aksi durumda iletiler iki nüsha olarak gelecektir.

Aktarıcı IMAP protokolü üzerinden ayarlanırsa e-posta aktarımı için klasör seçilemez. Bu protokol e-postaların seçilmiş klasörün içinde toplanmasını öngörmez, klasörlerin yapısını tam olarak kopyalar. Protokolü POP3 olarak değiştirebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. E-posta toplama ayarları sayfasını açın.
  2. Ayarlamak istediğiniz aktarıcı adına tıklayın.
  3. Sil bağlantısına tıklayın.
  4. Silme işlemini doğrulayın.
  5. POP3 protokolünü kullanarak yeni toplayıcı oluşturun.

Bundan sonra ayarlarda e-posta aktarımı için klasör seçilebilir.

  1. Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Tüm ayarlar bağlantısına tıklayın.
    3. E-posta programları bağlantısına tıklayın.
    4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
    5. Değişiklikleri kaydedin.
  2. E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

    Rambler
    1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
    2. Soldaki menüde E-posta programlarıöğesini seçin.
    3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
    4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
    Gmail
    1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
    2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
    3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
    4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
    Mail.ru

    Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    Outlook.com (hotmail.com)

    Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

    1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
    2. Ayarlar sekmesini seçin.
    3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
    4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
    5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
    6. Kaydet butonuna tıklayın.
    Yahoo

    Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

    E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

    Yandex'te e-posta adresinizin nasıl görüneceğini seçin:

    Çift aşamalı kimlik doğrulamayı kullandınız mı?

    Başka bir e-posta hizmetinde toplayıcıyı etkinleştirmek için çift aşamalı kimlik doğrulama kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gerekmektedir. Talimatlar'a göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Çift aşamalı kimlik doğrulamasının etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta sunucusunda etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekmektedir. Talimatlar'a göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Aşağıdaki formu kullanarak Destek Ekibi’ne yazın. Mesajda sorununuzu ayrıntılı bir şekilde açıklayın ve Yardım önerilerinin işe yaramadığını belirtin.

    Çift aşamalı kimlik doğrulamayı kullandınız mı?

    Başka bir e-posta hizmetinde toplayıcıyı etkinleştirmek için çift aşamalı kimlik doğrulama kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gerekmektedir. Talimatlar'a göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Ayrıca şu ayarları da girin:

    • e-posta sunucusunun adresi — imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

    Çift aşamalı kimlik doğrulamasının etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta sunucusunda etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekmektedir. Talimatlar'a göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

    Ayrıca şu ayarları da girin:

    • e-posta sunucusunun adresi — imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

    Toplayıcı ayarlarında şu ayarların seçili olup olmadığını kontrol edin:

    • e-posta sunucusunun adresi — imap.yandex.com.tr;
    • bağlantı güvenliği — SSL;
    • port — 993.

Sorununuz listede yoksa aşağıdaki formu kullanarak Destek Ekibi’ne başvurun.