Yeni e-posta bildirimleri
Birkaç e-posta hesabınız varsa Yandex Mail'de yeni e-postalar hakkında başka bir adrese bildirim alabilirsiniz. Bildirimleri ayarlamak için:
-
Sağ üst köşede
→ Tüm ayarlar simgesine basın. -
E-postaların işlenme kurallarını seçin.
-
Filtre oluştur butonuna tıklayın.
-
Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:

-
Eğer blokunda işleme koşullarını belirtin:

Yandex Takvim’den gelen e-postaların sıralanmasını yapılandırmak
Yandex Takvim’de etkinlik oluşturma, değiştirme ve silme ile ilgili olarak herhangi bir göndericiden gelen e-postaların filtrelenmesi için şu koşulu atayın: Başlık
“X-Mailer”Yandex Takvimile eşleşiyor.
-
Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:
-
Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.
-
Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:

-
-
İşlemi gerçekleştir bölümündeki Adrese bildir seçeneğini etkinleştirin ve bildirimlerin gönderileceği adresi girin.
-
Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.
Not
Kalıcı şifre ve tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile girişi etkinleştirdiyseniz giriş yapmak için Yandex Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.
-
Bildirimleri almak için belirttiğiniz e-posta hesabını kontrol edin. Bildirimlerin alınmasının nasıl doğrulanacağı konusunda talimatlar içeren e-posta bu e-posta adresine gelecektir. Doğrulandıktan sonra yeni e-postalarla ilgili bildirimler, belirtilen e-posta hesabına gönderilecektir.
Bildirim gelmiyor
Bu durumun olası nedenleri:
Kişisel veriler Yandex ID'de belirtilmemiş.
- Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engelin kaldırılması genellikle 2 saat kadar sürer.
Kural etkinleştirilmedi veya adres onaylanmadı
- E-posta işleme kuralları sayfasında gerekli kuralın etkin olup olmadığını, e-postaların gönderilmesi gereken adresin doğrulanmış olup olmadığını kontrol edin. Belirttiğiniz adresin yazım hatası içermediğinden emin olun.
Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti
- Kural oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin; kural hemen çalışmayabilir.
Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi
- Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.
Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut
- Yukarıdaki listede aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.
E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı
- E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.
Alıcının hesabında gelen e-postaların işlenme kuralları ayarlandı
- Alıcının hesabında e-postaları silen veya Spam klasörüne taşıyan kurallar ayarlandıysa, yönlendirme yapıldıktan hemen sonra e-postalar Gelen Kutusu klasöründen kaybolmaya başlar.