Otomatik Yanıtlar

Bir süreliğine tatile gidiyorsanız ve iletilere cevap veremeyecekseniz otomatik yanıtlamayı ayarlayın; böylece belirtilen koşula uygun olan her e-posta için otomatik yanıt gönderilecektir.

  1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  2. E-postaların işlenme kurallarını seçin.
  3. Filtre oluştur butonuna tıklayın.
  4. Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:

  5. Eğer bloğunda işleme koşullarını belirtin:

    Koşulun doğru oluşturulması hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayın.

  6. Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:
    1. Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.
    2. Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:


  7. Aşağıdaki metinle yanıtla seçeneğini etkinleştirin ve mesaj girin.

  8. Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.
    Not. İki aşamalı kimlik doğrulamayı çalıştırdıysanız Yandex.Anahtar uygulaması tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.

Otomatik yanıtlayıcı çalışmıyor

Bu durumun olası nedenleri:

Yandex.Pasaport'ta kişisel bilgiler belirtilmedi

Yandex.Pasaport'ta doğru kişisel bilgilerinizi belirtin ve hesaba telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex.Pasaport'ta gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engellemeyi kaldırma işlemi genellikle birkaç saat sürer.

Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti

Otomatik filtreleme kuralı oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin, filtre hemen çalışmaya başlamayabilir.

Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi

Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.

Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut

Yukarıdaki listede aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.

E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı

E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.

Birkaç dakika geçmiş olmasına rağmen kural hala çalışmıyorsa ve ayar değişiklikleri işe yaramıyorsa lütfen, sayfanın altındaki form aracılığıyla Yandex.Mail destek ekibine ulaşın.