Otomatik Yanıtlar

Bir süreliğine tatile gidiyorsanız ve iletilere cevap veremeyecekseniz otomatik yanıtlamayı ayarlayın; böylece belirtilen koşula uygun olan her e-posta için otomatik yanıt gönderilecektir.

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-postaların işlenme kurallarını seçin.

  3. Filtre oluştur butonuna tıklayın.

  4. Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:

  5. Eğer bloğunda işleme koşullarını belirtin:

    Koşulun doğru oluşturulması hakkında ayrıntılı bilgi için özel makale’ye bkz.

    Not

    Otomatik yanıt gönderilen e-posta olarak kabul edilir, bu nedenle, e-posta göndermedeki kısıtlama nedeniyle tüm gelen iletiler için ayarlamanız önerilmez.

  6. Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:

    1. Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.

    2. Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:

  7. Aşağıdaki metinle yanıtla seçeneğini etkinleştirin ve mesaj girin.

  8. Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.

    Not

    Kalıcı şifre ve tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile girişi etkinleştirdiyseniz giriş yapmak için Yandex Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.

Otomatik yanıtlayıcı çalışmıyor

Bu durumun olası nedenleri:

Kişisel veriler Yandex ID'de belirtilmemiş.

Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engelin kaldırılması genellikle 2 saat kadar sürer.

Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti

Otomatik filtreleme kuralı oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin, filtre hemen çalışmaya başlamayabilir.

Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi

Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.

Yandex Takvim’den gelen e-postaların sıralanması çalışmıyorsa

Yandex Takvim’den gelen e-postalarda Gönderen alanı artık info@calendar.yandex.com.tr adresini içermiyor. Bu adresle tam olarak eşleşecek şekilde yapılandırılmış sıralama çalışmayacaktır. Sorunu gidermek için, Yandex Takvim’den gelen e-postaların işlenme kurallarında eski koşulu silin ve yeni bir koşul atayın: Başlık “X-Mailer” Yandex Takvim ile eşleşiyor. Yandex Takvim’de etkinlik oluşturma, değiştirme ve silme ile ilgili olarak herhangi bir göndericiden gelen e-postalar filtrelenecektir.

Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut

Listede daha üst konumda aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.

E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı

E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.

Birkaç dakika geçmiş olmasına rağmen kural hala çalışmıyorsa ve ayar değişiklikleri işe yaramıyorsa lütfen, sayfanın altındaki form aracılığıyla Yandex Mail destek ekibine ulaşın.

Destek Ekibi'ne yaz