E-postaların başka adrese yönlendirilmesi

Dikkat

Sadece yeni gelen e-postalar yönlendirilir. Aşağıdaki e-postalar gönderilemez:

  • E-posta kutusunda zaten bulunan gelen e-postalar;
  • Gönderilmiş e-postalar;
  • Giden e-postalar;
  • Spam klasöründeki e-postalar.

Aynı anda iki e-posta kutusu kullanıyorsanız fakat her iki e-posta kutusundan gelen e-postaları tek bir yerde okumak istiyorsanız, e-postaların bir e-posta kutusundan diğerine yönlendirilmesini ayarlayın:

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-postaların işlenme kurallarını seçin.

  3. Filtre oluştur butonuna tıklayın.

  4. Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:

  5. Eğer blokunda işleme koşullarını belirtin:

    Yandex Takvim’den gelen e-postaların sıralanmasını yapılandırmak

    Yandex Takvim’de etkinlik oluşturma, değiştirme ve silme ile ilgili olarak herhangi bir göndericiden gelen e-postaların filtrelenmesi için şu koşulu atayın: Başlık “X-Mailer” Yandex Takvim ile eşleşiyor.

  6. Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:

    1. Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.

    2. Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:

  7. Şu adrese ilet seçeneğini etkinleştirip e-postaların iletileceği adresi belirtin. İletme sırasında e-postaların kopyalarını kaydetmek istiyorsanız iletme sırasında kopyayı kaydet seçeneğini etkinleştirin.

    Not

    Şu adrese ilet alanında birden fazla e-posta hesabı belirtilemez. Birden fazla e-posta hesabına yönlendirmeyi ayarlamak istiyorsanız her adres için ayrı bir yönlendirme kuralı oluşturun. Birden fazla e-posta hesabına yönlendirmenin doğru çalışması için tüm kurallarda iletme sırasında kopyayı kaydet seçeneğini etkinleştirin.

  8. Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.

    Not

    Kalıcı şifre ve tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile girişi etkinleştirdiyseniz giriş yapmak için Yandex Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.

  9. Yönlendirme için belirttiğiniz e-posta hesabını kontrol edin. Yönlendirmenin nasıl doğrulanacağı konusunda talimatlar içeren e-posta bu e-posta adresine gönderilir. Doğrulandıktan sonra tüm e-postalar belirtilen e-posta hesabınıza iletilecektir.

Not

Spam klasöründen e-postaları iletmek istiyorsanız Yandex Mail'in bu e-postaların istenmeyen olarak algılanmaması gerekir. Bunun için bu tür e-postalarda Spam değil! butonuna tıklayın; zamanla benzer e-postalar Gelen Kutusu klasörüne girmeye başlar ve siz onlar için yönlendirmeyi düzenleyebilirsiniz.

Eski e-postaları gönder

Eski e-postaları aktarmak istiyorsanız başka bir e-posta kutusundan e-posta aktarımını ayarlayabilirsiniz. Böylece tüm e-postalar Gelen kutusu klasörüne girer ve belirtilen adrese gönderilecektir.

  1. Sağ üst köşede Tüm ayarlar simgesine basın.

  2. E-posta toplayıcısı'nı seçin.

  3. butonuna tıklayın.

  4. E-postalarını almak istediğiniz Yandex posta kutusunun kullanıcı adını (adresin @ simgesine kadar olan kısmını) girin.

  5. Bağla butonuna tıklayın.

  6. Haricî uygulamaların erişim penceresinden daha önce belirtmiş olduğunuz e-posta kutusuna giriş yapın.

    Öneri

    Pencere görünmezse tarayıcınızın ayarlarından tarayıcınızın açılır pencereleri engelleyip engellemediğini kontrol edin.

  7. Değişiklikleri kaydedin.

Yönlendirme çalışmıyor

Bu durumun olası nedenleri:

Kişisel veriler Yandex ID'de belirtilmemiş.

Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engelin kaldırılması genellikle 2 saat kadar sürer.

Kural etkinleştirilmedi veya adres onaylanmadı

E-posta işleme kuralları sayfasında gerekli kuralın etkin olup olmadığını, e-postaların gönderilmesi gereken adresin doğrulanmış olup olmadığını kontrol edin. Belirttiğiniz adresin yazım hatası içermediğinden emin olun.

Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti

Kural oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin; kural hemen çalışmayabilir.

Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi

Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.

Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut

Yukarıdaki listede aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.

E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı

E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.

Alıcının hesabında gelen e-postaların işlenme kuralları ayarlandı

Alıcının hesabında e-postaları silen veya Spam klasörüne taşıyan kurallar ayarlandıysa, yönlendirme yapıldıktan hemen sonra e-postalar Gelen Kutusu klasöründen kaybolmaya başlar.

“Kopyayı kaydet” seçeneği devre dışı fakat kopya kaydediliyor

Yönlendirme kuralında İşlemi uygula bölümünde Okundu olarak işaretle belirtilmiş olabilir. Bu durumda kopya otomatik olarak kaydedilir.

Destek Ekibi'ne yaz