E-postaların başka adrese yönlendirilmesi
- E-posta kutusunda zaten bulunan gelen e-postalar;
- Gönderilmiş e-postalar;
- Giden e-postalar;
- Spam klasöründeki e-postalar.
- Sağ üst köşede'a tıklayın.
- E-postaların işlenme kurallarını seçin.
- Filtre oluştur butonuna tıklayın.
- Uygula bloğunda kuralın uygulanmasını istediğiniz e-posta türünü listelerden seçin:
- Eğer bloğunda işleme koşullarını belirtin:
Koşulun doğru oluşturulması hakkında ayrıntılı bilgi için özel makale’ye bkz.
- Bir kural için ayrı ayrı veya birlikte uygulanacak birkaç koşul belirlenebilir:
- Eğer bloğunda Koşul ekle butonuna tıklayın.
- Belirtilen koşulların aynı anda uygulanması gerekip gerekmediğini netleştirin:
- Şu adrese ilet seçeneğini etkinleştirip e-postaların iletileceği adresi belirtin. İletme sırasında e-postaların kopyalarını kaydetmek istiyorsanız iletme sırasında kopyayı kaydet seçeneğini etkinleştirin.Not. Şu adrese ilet alanında birden fazla e-posta hesabı belirtilemez. Birden fazla e-posta hesabına yönlendirmeyi ayarlamak istiyorsanız her adres için ayrı bir yönlendirme kuralı oluşturun. Birden fazla e-posta hesabına yönlendirmenin doğru çalışması için tüm kurallarda iletme sırasında kopyayı kaydet seçeneğini etkinleştirin.
- Filtre oluştur butonuna tıklayın. Yandex şifrenizi girin.Not. Kalıcı şifre ve tek kullanımlık şifre kombinasyonu ile girişi etkinleştirdiyseniz giriş yapmak için Yandex Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.
- Yönlendirme için belirttiğiniz e-posta hesabını kontrol edin. Yönlendirmenin nasıl doğrulanacağı konusunda talimatlar içeren e-posta bu e-posta adresine gönderilir. Doğrulandıktan sonra tüm e-postalar belirtilen e-posta hesabınıza iletilecektir.
Eski e-postaları gönder
Eski e-postaları aktarmak istiyorsanız başka bir e-posta kutusundan e-posta aktarımını ayarlayabilirsiniz. Böylece tüm e-postalar Gelen kutusu klasörüne girer ve belirtilen adrese gönderilecektir.
- Sağ üst köşede'a tıklayın.
- E-posta toplayıcısı'nı seçin.
- butonuna tıklayın.
- E-postayı almak istediğiniz e-posta hesabının adresini girin.
- İleri butonuna tıklayın.
- Harici uygulamalara erişimli bu beliren pencerede daha önce belirttiğiniz e-posta kutusuna giriş yapın.
- Değişiklikleri kaydedin.
Yönlendirme çalışmıyor
Bu durumun olası nedenleri:
- Kişisel veriler Yandex ID'de belirtilmemiş.
-
https://passport.yandex.com.tr/passport?mode=passporthttps://passport.yandex.com.tr/profile/phones Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engelin kaldırılması genellikle 2 saat kadar sürer.Yandex ID ayarlarında doğru kişisel verilerinizi belirtin ve hesabınıza bir telefon numarası bağlayın.
- Kural etkinleştirilmedi veya adres onaylanmadı
-
E-posta işleme kuralları sayfasında gerekli kuralın etkin olup olmadığını, e-postaların gönderilmesi gereken adresin doğrulanmış olup olmadığını kontrol edin. Belirttiğiniz adresin yazım hatası içermediğinden emin olun.
- Kural ayarlandıktan sonra çok az zaman geçti
-
Kural oluşturduktan sonra birkaç dakika bekleyin; kural hemen çalışmayabilir.
- Kuraldaki koşullar yanlış belirtildi
-
Koşulun özelliklerini ve parametrelerini kontrol edin.
- Kural listesinde daha öncelikli bir kural mevcut
-
Yukarıdaki listede aynı koşullara sahip kurallar varsa veya kurallardan birinde Diğer kurallar uygulanmasın seçeneği belirtildiyse, bu durum kuralın uygulamasını etkileyebilir. Daha fazla bilgiyi Kural uygulama sırası bölümünde bulabilirsiniz.
- E-postalar, toplayıcı tarafından Gelen Kutusu'na toplanmadı
-
E-posta toplama özelliği ayarlandıysa ve e-posta, başka bir e-posta hesabınızdan bu hesaba yönlendirildiyse fakat Gelen Kutusu'nda değilse, kural onun için geçerli olmaz.
- Alıcının hesabında gelen e-postaların işlenme kuralları ayarlandı
-
Alıcının hesabında e-postaları silen veya Spam klasörüne taşıyan kurallar ayarlandıysa, yönlendirme yapıldıktan hemen sonra e-postalar Gelen Kutusu klasöründen kaybolmaya başlar.
“Kopyayı kaydet” seçeneği devre dışı fakat kopya kaydediliyor
Yönlendirme kuralında İşlemi uygula bölümünde Okundu olarak işaretle belirtilmiş olabilir. Bu durumda kopya otomatik olarak kaydedilir.