Giriş ve Çıkış

E-posta kutusuna gir

İnternete bağlı olan her cihazdan e-posta kutunuza giriş yapabilirsiniz. Bunu yapmak için tarayıcının adres satırına mail.yandex.com.tr yazın, Yandex'teki kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin ve Giriş yap butonuna tıklayın. İki aşamalı kimlik doğrulamayı kullanıyorsanız giriş yapmak için Yandex.Anahtar tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifre gerekmektedir.

İpucu. Yandex.Mail'e hızlı erişim sağlamak için, Mail sayfasını sık kullanılanlara ekleyin ya da tarayıcınızda ana sayfa yapın. Ayrıca, herhangi bir sitede e-posta adresi tıklandığında Yandex.Mail'de yeni e-posta sayfasının açılmasını sağlayabilirsiniz; bunun için mailto bağlantılarının işlenmesini ayarlayın.
Not. Başka bir cihazdan İnternet’e giriş yaptıysanız ve tarayıcının kullanıcı adınızı ve şifrenizi hatırlamasını istemiyorsanız tarayıcıda gizli modu kullanın.

Sosyal ağdaki profilinizi (örneğin Facebook) kullanarak giriş yapmak istiyorsanız Yandex'in kişisel bilgilerinize erişmesine izin vermeniz gerekir.

Not. Yandex, sosyal ağ profilinizi maile bağlamak için sosyal ağ profilinize erişim talep eder. Sizin haberiniz olmadan Yandex profilinizle ilgili hiçbir eylemde bulunmayacaktır.

Ayrıntılı bilgi için Yandex'e giriş bölümüne bakın.

Hesaplar arasında geçiş

Birkaç Yandex hesabını kullanıyorsanız kullanıcı adı ve şifreyi girmeden bu hesaplar arasında geçiş yapabilirsiniz:

Mail, Pasaport ve bu özelliği destekleyen Yandex'in diğer servislerinde hesap seçebilirsiniz. Seçtiğiniz hesap ana hesap olarak belirlenir. Şimdilik geçişi desteklemeyen tüm servislerde bu hesapla giriş yapmış olacaksınız.

Listeye en fazla 15 hesap ekleyebilirsiniz. Listeden herhangi bir hesabı silmek için bu hesaba geçin ve sağ üst köşedeki hesap menüsünde Yandex servislerinden çık öğesini tıklayın. Geçerli hesap listeden kalkacak, siz ise bir sonraki hesaba otomatik olarak geçeceksiniz.

Listeden birden fazla hesabı kaldırmak için:

  1. Kullanıcı ekle'ye tıklayın.
  2. Sol üst köşede bulunan simgesine tıklayın.
  3. Kaldırmak istediğiniz hesabın sağında bulunan simgesine tıklayın.
  4. Açılan menüde Çıkış yap ve listeden sil'i tıklayın.

E-posta kutusundan çık

Ekranın sağ üst köşesindeki hesap menüsünü açın ve Yandex servislerinden çık'ı tıklayın.

Başkasına ait bir cihazda Yandex.Mail hesabınızdan çıkış yapmayı unuttuysanız Pasaport sayfasını açın ve Giriş ve cihaz geçmişi bloğunda Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın.

Uyarı. Yandex servislerine tekrar erişmek için her cihazda yeniden kullanıcı adınızı ve şifrenizi girmeniz gerekecektir.

Şifre veya Güvenlik Sorusunun Yanıtını Nasıl Değiştiririm?

Güvenlik açısından şifrenizi 6 ayda bir değiştirmenizi öneririz.

Yandex'deki şifrenizi değiştirmek için, ekranın sağ üst köşesindeki hesap menüsünü açın ve Şifreyi değiştir butonuna basın.

Açılan sayfada geçerli şifreyi belirtin, ardından yazılışı doğrulamak için iki defa yeni şifreyi girin. Resimdeki sembolleri girin ve Kaydet tuşuna basın.

tut.by veya e1.ru e-posta kutunuz varsa şifrenizi sadece kişisel hesabınızda değiştirebilirsiniz: kişisel hesap tut.by, kişisel hesap e1.ru.

Uyarı. Şifreyi değiştirdikten sonra kullanıcı adınızın altında diğer bilgisayarlarda açık olan oturumlar otomatik olarak sonlandırılacaktır.

Şifrenizi unuttuysanız şifre kurtarma prosedüründen geçerek Yandex'teki kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi belirtin. Şifrenizi güvenlik sorusuna yanıt vererek onaylanmış telefon numarasına gönderilen SMS veya ek e-posta adresi yardımıyla kurtarabilirsiniz.

Güvenlik sorusunu veya yanıtını Yandex.Pasaport sayfasında Gizli soruyu değiştir bağlantısına tıklayarak değiştirebilirsiniz.

E-postaya giriş yapamıyorum

Yaşadığınız problemi seçin:

Erişimi nasıl yenileyebileceğinizi öğrenmek için Yandex.Pasaport Yardım bölümüne bkz.

QIP, TUT.BY, e1.ru, e-mail.ru e-posta adresini kullanıyorum

QIP e-posta adresini kullanıyorsanız maalesef şifreyi kurtaramazsınız. Yandex.Mail'de QIP e-posta kutusunun şifresinin geri yüklenmesi için gereken bilgiler bulunmaz.

TUT.BY, e1.ru, e-mail.ru, e-posta adresiniz varsa e-posta kutunuzun şifresini sadece kişisel hesabınızda yenileyebilirsiniz; kişisel hesap tut.by, kişisel hesap e1.ru, kişisel hesap e-mail.ru.

Size Yandex.Pasaport Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.

Size Yandex.Pasaport Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.

Size Yandex.Pasaport Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.

Yandex, 24 aydan fazla bir süre kullanılmadığında e-posta kutusunu dondurur ve arşivler. Böyle bir durumda yapılması gerekenler Aktif olmayan e-posta kutularının dondurulması ve arşivlenmesi bölümünde anlatılmaktadır.
Bazen Yandex.Mail ile çalışırken sayfa yüklenmez ve hata bildirimlerini görürsünüz:
  • “Hata oluştu”.
  • “Tarayıcı sekmesini yenileyin veya birkaç dakika sonra tekrar deneyin”.

  • “Lütfen bekleyin...”.

  • “Sayfanın yüklenmesi uzun sürüyor”.

  • “Sayfayı yenilemeyi deneyin veya Mail'in hafif sürümünü kullanın”.

Bu durum genellikle şu nedenlerle meydana gelir:

Eklentiler Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.

Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve kolay yüklenmesi için kullanılan teknolojileri desteklemeyebilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.

İnternet hızı azaldı

Mail dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakıp sayfayı yenileyin.

Ağ bağlantısı sorunu oluştu

Sorunu kontrol etmek için mobil internet üzerinden e-posta hesabınıza girin. Herhangi bir hata oluşmadıysa internet sağlayıcınızın destek ekibine başvurun. Kurumsal e-posta kullanıyorsanız sorunu sistem yöneticinize bildirin.

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi

Internet Explorer 8 ve üstü sürümlerde daha eski sürümle uyumlu bir mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.

Kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu parametrelerini kurun.

  1. F12 tuşuna basın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
  2. simgesine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun değeri seçin.
    Not. Internet Explorer 11 veya daha yeni bir sürüm kullanıyorsanız Edge'i seçin.
Size Yandex.Pasaport Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.