Giriş ve Çıkış
E-posta kutusuna gir
İnternete bağlı olan her cihazdan e-posta kutunuza giriş yapabilirsiniz. Bunu yapmak için tarayıcı adres satırına mail.yandex. com.tr yazın, Yandex'teki kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin ve Giriş yap butonuna tıklayın. İki aşamalı kimlik doğrulama kullanıyorsanız, giriş yapmak için Yandex.Anahtar uygulaması tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifre gerekmektedir.
Sosyal ağdaki profilinizi (örneğin Facebook) kullanarak giriş yapmak istiyorsanız Yandex'in kişisel bilgilerinize erişmesine izin vermeniz gerekir.
Ayrıntılı bilgi için Yandex'e Giriş bölümüne bakın.
Hesaplar arasında geçiş
Birkaç Yandex hesabını kullanıyorsanız kullanıcı adı ve şifreyi girmeden bu hesaplar arasında geçiş yapabilirsiniz:
Mail, Takvim ve bu özelliği destekleyen diğer Yandex servislerinde hesap seçebilirsiniz. Seçtiğiniz hesap ana hesap olarak belirlenir. Şimdilik geçişi desteklemeyen tüm servislerde bu hesapla giriş yapmış olacaksınız.
Listeye en fazla 15 hesap ekleyebilirsiniz. Herhangi bir tanesini kaldırmak için listeye geçin ve menüde Yandex servislerinden çık'a tıklayın. Geçerli hesap listeden kalkacak, siz ise bir sonraki hesaba otomatik olarak geçeceksiniz.
Listeden birden fazla hesabı kaldırmak için:
- Kullanıcı ekle'ye tıklayın.
- Sol üst köşede bulunan
simgesine tıklayın.
- Kaldırmak istediğiniz hesabın sağında bulunan
simgesine tıklayın.
- Açılan menüde Çıkış yap ve listeden sil'i tıklayın.
E-posta kutusundan çık
Ekranın sağ üst köşesindeki hesap menüsünü açın ve Yandex servislerinden çık'a tıklayın.
Başkasına ait bir cihazda Yandex.Mail hesabınızdan çıkış yapmayı unuttuysanız Yandex ID sayfasını açın ve Giriş ve cihaz geçmişi bloğunda Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın.
Şifre veya Güvenlik Sorusunun Yanıtını Nasıl Değiştiririm?
Güvenlik açısından şifrenizi 6 ayda bir değiştirmenizi öneririz.
Yandex'deki şifrenizi değiştirmek için, ekranın sağ üst köşesindeki hesap menüsünü açın ve Şifreyi değiştir butonuna tıklayın.

Açılan sayfada geçerli şifreyi belirtin, ardından yazılışı doğrulamak için iki defa yeni şifreyi girin. Resimdeki sembolleri girin ve Kaydet tuşuna basın.
TUT.BY, e1.ru veya e-mail.ru e-posta hesabınız varsa, ilgili portalın websitesindeki kişisel hesapta e-posta kutusuna ait şifreyi kurtarmayı deneyin veya yönetimine başvurun. QIP e-posta adresini kullanıyorsanız maalesef şifreyi kurtaramazsınız.
Şifrenizi unuttuysanız şifre kurtarma prosedüründen geçerek Yandex'teki kullanıcı adınızı veya e-posta adresinizi belirtin. Şifrenizi güvenlik sorusuna yanıt vererek, onaylanmış telefon numarasına gönderilen SMS veya ek e-posta adresi yardımıyla kurtarabilirsiniz.
Güvenlik sorusunu veya cevabını Yandex ID ayarlarında Güvenlik sorusunu düzenle bağlantısına tıklayarak değiştirebilirsiniz.
E-postaya giriş yapamıyorum
Yaşadığınız problemi seçin:
Erişimi nasıl geri getirebileceğinizi öğrenmek için Yandex ID Yardım bölümüne bakın.
QIP e-posta adresini kullanıyorsanız maalesef şifreyi kurtaramazsınız. Yandex.Mail'de QIP e-posta kutusunun şifresinin geri yüklenmesi için gereken bilgiler bulunmaz.
TUT.BY, e1.ru veya e-mail.ru e-posta hesabınız varsa, ilgili portalın websitesindeki kişisel hesapta e-posta kutusuna ait şifreyi kurtarmayı deneyin veya yönetimine başvurun.
Size Yandex ID Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.
Size Yandex ID Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.
Size Yandex ID Yardım bölümündeki öneriler yardımcı olabilir.
- “Hata oluştu”.
“Tarayıcı sekmesini yenileyin veya birkaç dakika sonra tekrar deneyin”.
“Lütfen bekleyin...”.
“Sayfanın yüklenmesi uzun sürüyor”.
“Sayfayı yenilemeyi deneyin veya Mail'in hafif sürümünü kullanın”.
Bu durum genellikle şu nedenlerle meydana gelir:
- Eklentiler Yandex.Mail'i engelliyor
-
Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.
- Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz
-
Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve kolay yüklenmesi için kullanılan teknolojileri desteklemeyebilir. Tarayıcınızın en son sürümünü tarayıcınızın en son sürümünü kurun.
- İnternet hızı azaldı
-
Mail dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakıp sayfayı yenileyin.
- Ağ bağlantısı sorunu oluştu
-
Sorunu kontrol etmek için mobil internet üzerinden e-posta hesabınıza girin. Herhangi bir hata oluşmadıysa internet sağlayıcınızın destek ekibine başvurun. Kurumsal e-posta kullanıyorsanız sorunu sistem yöneticinize bildirin.
- Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi
-
Internet Explorer 8 ve üstü sürümlerde daha eski sürümle uyumlu bir mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.
Kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu parametrelerini kurun.
- F12 tuşuna basın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
simgesine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun değeri seçin.
Not. Internet Explorer 11 veya daha yeni bir sürüm kullanıyorsanız Edge'i seçin.