E-postalar gelen kutusundan kayboluyor

İpucu. Silinen e-postaları saklama özelliğini etkinleştirin veya yedek kopya oluşturun; bu, hesabınızın dolandırıcıların eline geçmesi veya yanlışlıkla önemli bir şeyi kendiniz silmeniz durumunda e-postalarınızın güvende olmasını garanti eder.

Kaybolan e-postaları bulmak için talimatları adım adım uygulayın. Çalışmaya başlamadan önce Yandex Mail'i yeni sekmede açın.

Sorunu seçin:

E-postaları sildiğinizde bu e-postalar Silinenler klasörüne düşer ve 30 gün içinde orada saklanır. Bu süre zarfında onları geri yükleyebilirsiniz:

  1. Silinenler klasörüne git.
  2. İstediğiniz e-postaları işaretleyin.
  3. Klasöre butonuna tıklayın.
  4. E-postaları taşımak istediğiniz klasörü listeden seçin, örneğin Gelen Kutusu.

E-postaların silinmesinden itibaren bir aydan fazla bir süre geçtiyse, bu e-postalar Yandex Mail sunucularından kalıcı olarak silindiği için geri yüklenemezler.

E-postalar olması gerektiği klasörde yoksa büyük olasılıkla başka klasöre düşmüş olabilirler (örneğin Silinenler veya Spam). Gönderen kişinin adını veya adresini, e-postadan bir alıntı veya konusunu hatırlıyorsanız hesabınızdaki tüm klasörlerde e-postayı aramayı deneyin.

E-postalar bulundu mu?

E-postaları geri yükleyebilirsiniz:

  1. E-postaların bulunduğu klasöre gidin.
  2. İstediğiniz e-postaları işaretleyin.
  3. Klasöre butonuna tıklayın.
  4. E-postaları taşımak istediğiniz klasörü listeden seçin, örneğin Gelen Kutusu.
E-postalar neden kayboluyor ve bunu nasıl önleyebilirim?

Silinenler klasöründe e-postalar 30 gün saklanır, Spam klasöründe ise 10 gün. Süre dolduğunda bu e-postalar Yandex sunucularından kalıcı olarak silinecektir. E-postalar neden haberiniz olmadan bu klasörlere girebilir:

Başka bir kullanıcı e-posta hesabınıza erişebilir

E-posta hesabınıza erişimi olan başka bir kullanıcı e-postaları silmiş olabilir. Başkasına ait bilgisayarda oturumunuzu kapatmayı unutmuş olabilirsiniz. Oturumu kapatmak için hesap menüsünde Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın. Bu, ayrıca Yandex ID ayarlarında Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısı yardımıyla da yapılabilir.

Ziyaret günlüğüne girin ve e-posta silinme işlemlerinin kaydedilip kaydedilmediğini kontrol edin.

Sınırlama. Ziyaret günlüğünde yaklaşık 2000 işlem saklanır. E-postalar silindikten sonra 2000'den fazla işlem yapıldıysa silinme bilgileri ziyaret günlüğüne yansımaz.

E-posta kutunuza sadece sizin erişebildiğinden eminseniz bilgisayarınızı antivirüs programı ile kontol edin, şifrenizi değiştirin ve ek adresi değiştirin. Telefon numaraları sayfasında tanımadığınız telefon numaraları olup olmadığını kontrol edin.

E-postalar, e-posta programında kayboluyor

E-posta programını kullanıyorsanız ve içindeki e-postaları siliyorsanız bu e-postalar servis sayfasında da kaybolur. Bunun nedeni, programınızın IMAP protokolüne göre ayarlanması ve servisteki e-posta kutusunun programdaki e-posta kutusu ile eşitlenmesidir. E-postaları sadece programda silip Yandex Mail'de bırakmak istiyorsanız, programı POP3 protokolüne göre ayarlayabilirsiniz; yine de, bu durumda e-postalar sunucuyla yanlış eşitlenebileceği için bunu yapmamanızı öneririz.

E-postaları silen veya taşıyan kural ayarlandı

E-posta işleme kurallarında gelen e-postaları silmek veya diğer klasörlere taşımak için ayarlanan kuralların olmadığından emin olun. Bu tür filtreler varsa geçici bir süre için onları devre dışı bırakıp e-postaların Gelen Kutusu'na gelip gelmediğini kontrol edin.

Arama yardımıyla veya manuel olarak e-postalar bulunamıyorsa bu, e-postaların Yandex Mail sunucularından kalıcı olarak silindiği için geri yüklenemeyeceği anlamına gelir.

E-postalar neden kayboluyor ve bunu nasıl önleyebilirim?

Silinenler klasöründe e-postalar 30 gün saklanır, Spam klasöründe ise 10 gün. Süre dolduğunda bu e-postalar Yandex sunucularından kalıcı olarak silinecektir. E-postalar neden haberiniz olmadan bu klasörlere girebilir:

Başka bir kullanıcı e-posta hesabınıza erişebilir

E-posta hesabınıza erişimi olan başka bir kullanıcı e-postaları silmiş olabilir. Başkasına ait bilgisayarda oturumunuzu kapatmayı unutmuş olabilirsiniz. Oturumu kapatmak için hesap menüsünde Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın. Bu, ayrıca Yandex ID ayarlarında Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısı yardımıyla da yapılabilir.

Ziyaret günlüğüne girin ve e-posta silinme işlemlerinin kaydedilip kaydedilmediğini kontrol edin.

Sınırlama. Ziyaret günlüğünde yaklaşık 2000 işlem saklanır. E-postalar silindikten sonra 2000'den fazla işlem yapıldıysa silinme bilgileri ziyaret günlüğüne yansımaz.

E-posta kutunuza sadece sizin erişebildiğinden eminseniz bilgisayarınızı antivirüs programı ile kontol edin, şifrenizi değiştirin ve ek adresi değiştirin. Telefon numaraları sayfasında tanımadığınız telefon numaraları olup olmadığını kontrol edin.

E-postalar, e-posta programında kayboluyor

E-posta programını kullanıyorsanız ve içindeki e-postaları siliyorsanız bu e-postalar servis sayfasında da kaybolur. Bunun nedeni, programınızın IMAP protokolüne göre ayarlanması ve servisteki e-posta kutusunun programdaki e-posta kutusu ile eşitlenmesidir. E-postaları sadece programda silip Yandex Mail'de bırakmak istiyorsanız, programı POP3 protokolüne göre ayarlayabilirsiniz; yine de, bu durumda e-postalar sunucuyla yanlış eşitlenebileceği için bunu yapmamanızı öneririz.

E-postaları silen veya taşıyan kural ayarlandı

E-posta işleme kurallarında gelen e-postaları silmek veya diğer klasörlere taşımak için ayarlanan kuralların olmadığından emin olun. Bu tür filtreler varsa geçici bir süre için onları devre dışı bırakıp e-postaların Gelen Kutusu'na gelip gelmediğini kontrol edin.

Gelen Kutusu'nda yeni e-postalar yoksa büyük olasılıkla başka klasöre düşmüş olabilirler (örneğin Silinenler veya Spam). Gönderen kişinin adını veya adresini, e-postadan bir alıntı veya konusunu hatırlıyorsanız hesabınızdaki tüm klasörlerde e-postayı aramayı deneyin.

E-postalar bulundu mu?

E-postalar Silinenler, Spam veya başka bir klasörde bulunduysa e-postaları silen, Spam veya başka bir klasöre taşıyan bir kural ayarlanmış olabilir. Geçici bir süre için bu kuralı devre dışı bırakıp e-postaların Gelen Kutusu'na gelip gelmediğini kontrol edin.

Yeni e-postalar bulunmadıysa bildirimin gönderileceği sitede e-posta adresinizi doğru belirtip belirtmediğinizi kontrol edin. E-posta adresinizin doğru yazılıp yazılmadığını alıcıdan teyit edin.

Bunun yanı sıra site veya gönderen adresinin Kara Liste'de yer alıp almadığından emin olun.

https://passport.yandex.com.tr/passport?mode=passporthttps://passport.yandex.com.tr/profile/phones Yandex ID ayarlarında doğru kişisel veriler belirtin ve hesabınıza telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex ID'de gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engellemeyi kaldırma işlemi genellikle birkaç saat sürer.