Tuşlar çalışmıyor, sayfa ögeleri görünmüyor, dosyalar eklenmiyor

Bu durum, şu nedenlerden dolayı gerçekleşiyor olabilir:

Tarayıcı, ön bellekte kayıtlı verileri gösteriyor

Tarayıcının önbellekte kayıtlı olan veriler yerine güncel verileri göstermesi için tarayıcının önbelleğini temizleyin ve tüm cookies dosyalarını silin.

Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.

Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.

Sertifikayla ilgili sorunlar ortaya çıkıyor

Eğer tarayıcınızda güvenliksiz bağlantı ya da hatalı güvenlik sertifikası ile ilgili mesajlar alıyorsanız:

  • Tarayıcının adres satırına doğru adresin, mail.yandex.com.tr veya passport.yandex.com.tr, com.tr'den sonra ise nokta veya başka bir karakter yerine / işaretinin girilip girilmediğini kontrol edin.
  • Bilgisayarınızda tarih ve zamanın doğru ayarlandığından emin olun. Eğer tarih ve saat yanlış ayarlanmışsa, sistem hatalı bir şekilde sertifika süresinin henüz başlamadığını ya da artık sona erdiğini tanımlar.
  • Antivirüs programınızın ayarlarında HTTPS bağlantıları denetlenmesinin devre dışı olduğundan emin olun.
Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde daha eski sürümle uyumlu mod kullanıyorsanız bu durum sayfa görüntülemede hatalara neden olabilir.

Davranış modunu değiştirmek için, kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu ayarlarını kurun.

  1. F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
  2. işaretine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun olarak değer seçin.
    Not. Internet Explorer sürüm 11 ve üzerini kullanıyorsanız Edge değerini seçin.