Intercom, müşteri hizmetlerini şu şekilde sağlar: Müşteri Etkileşimi: Müşteriler, Intercom entegre web siteleri veya uygulamalar üzerinden canlı sohbet veya mesajlaşma yoluyla destek talep edebilir. Yapay Zeka Destekli Triyaj: Fin AI Agent, müşteri sorgularının %50'sine kadar olan kısmını insan müdahalesi olmadan anında çözer. İnsan Desteğine Aktarma: Daha karmaşık konularda görüşmeler, AI Copilot'un gerçek zamanlı desteğiyle insan temsilcilere aktarılır. Çok Kanallı Yönetim: Tüm müşteri etkileşimleri, e-posta, sohbet veya sosyal medya fark etmeksizin, tek bir gelen kutusunda toplanır. Proaktif Destek: Otomatik mesajlar ve ürün turları ile potansiyel sorunlar önlenir ve müşterilerle proaktif etkileşim sağlanır. Analitik ve Optimizasyon: Müşteri etkileşimleri analiz edilerek, destek stratejileri iyileştirilir. Intercom, bu süreçleri otomatikleştirme ve kişiselleştirme özellikleri ile destekleyerek müşteri memnuniyetini artırmayı hedefler.