Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PRM, "People Relationship Management" yani "İnsanlar Arası İlişki Yönetimi" anlamına gelir 2.
PRM'nin temel işlevleri:
- İş ortaklarıyla ilişkileri yönetme 14. PRM, işletmelerin bayiler, distribütörler veya iştirakler gibi ortaklarıyla ilişkilerini yönetmelerine yardımcı olur 14.
- Performansı izleme 14. Ortakların performansını takip eder ve gerektiğinde rehberlik sağlar 14.
- Süreçleri otomatikleştirme 4. Anlaşma kaydı ve eğitim gibi iş akışlarını otomatikleştirir 4.
- Veri analizi 14. Değerli veri raporları oluşturarak iş ortaklarının başarılı olmasını sağlayan süreçleri optimize eder 14.
Ayrıca, Project Risk Management (PRM) terimi, projelerde riskleri değerlendirmek ve yönetmek için kullanılan bir yöntem olarak da kullanılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: