EKİP portalda hangi işlemler yapılır?
EKİP Portal'da sağlık çalışanları aşağıdaki işlemleri gerçekleştirebilir: 1. Kişisel Bilgiler: İletişim, sicil, eğitim, izin ve hizmet puanı gibi kişisel bilgileri görüntüleme. 2. Özlük İşlemleri: Maaş ve ek ödeme bilgilerini takip etme, hizmet belgesi çıkarma. 3. Sosyal Medya: Metin, fotoğraf veya video paylaşımı yapma, mesajları düzenleme ve silme. 4. Grup ve Anketler: Konu bazlı gruplar oluşturma, anketlere katılma ve fikir beyan etme. 5. Sesli ve Görüntülü Görüşme: Konferans tanımlama ve interaktif eğitimlere katılma. 6. Yönetim İşlemleri: Atama takibi, kefalet sorgulama ve zimmet sorgulama gibi yönetici işlemleri. Ayrıca, hekimler radyolojik görüntü ekleme ve vaka paylaşımı da yapabilirler.
EKİP portalda hangi işlemler yapılır?