Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
CRM'de aksiyon oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteri veya müşteri adayı oluşturma: CRM12 ekranı üzerinden hızlı bilgi girişi yaparak müşteri veya müşteri adayı oluşturulabilir 3.
- Aksiyon ekleme: Aynı ekranda, konu alanından aksiyon detayları girilir ve atanan kullanıcı bölümünde aksiyonun görünmesini istediğiniz kullanıcı seçilir 3.
- Ayarlamalar: Aksiyonun bildirim olarak gözükmesi için "Tür" alanının "Hatırlatma" ve "Aksiyon Durumu"nun "Açık" olarak ayarlanması gerekir 3.
- Aksiyon sahibi ve sorumlu kişi: Aksiyonu gerçekleştiren kişi "Aksiyon Sahibi" olarak, müşteriden sorumlu kişi ise "Sorumlu Kişi" olarak belirlenir 3.
Aksiyon oluşturma süreci, kullanılan CRM sistemine göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: