Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Çalışan ve müşteri takibi farklı yöntemlerle yapılabilir:
Çalışan Takibi:
- Personel Devam Kontrol Sistemleri (PDKS): Çalışanların işe giriş-çıkış saatlerini, mola sürelerini ve devamsızlıklarını elektronik olarak kaydeden ve raporlayan sistemlerdir 25. Bu sistemler parmak izi, yüz tanıma veya kartlı geçiş gibi teknolojilerle donatılabilir 5.
- Puantaj Yazılımları: Personelin çalışma saatlerini ve devam durumunu kaydetmek, takip etmek ve raporlamak için kullanılan özel yazılımlardır 2.
- Çalışan İzleme Uygulamaları: GPS teknolojisi ile çalışanların konumlarını takip eden, ekran izleme ve iletişim takibi yapabilen uygulamalardır 3.
Müşteri Takibi:
- Müşteri Takip Programları: Müşterilerin satın alma alışkanlıklarını, ödemelerini, taleplerini ve şikayetlerini kaydeden yazılımlardır 14. Bu programlar, müşteri ilişkileri yönetiminde (CRM) kullanılır ve raporlama özelliklerine sahiptir 14.
- Dynamics 365 CRM: Müşteri profillemesi, zaman yönetimi, hatırlatıcılar ve entegrasyon yetenekleri sunan bir CRM çözümüdür 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: