Buradasın
Intercom müşteri hizmetleri nasıl çalışır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Intercom müşteri hizmetleri, aşağıdaki özellikler ve işlevler üzerinden çalışır:
- İletişim Kanalları: Canlı sohbet, e-posta, yardım merkezi ve push bildirimleri gibi çeşitli iletişim kanalları sunar 24.
- Yapay Zeka Destekli Otomasyon: Chatbotlar ve otomatik yanıtlar ile sık sorulan sorulara hızlı çözümler üretir 13.
- CRM Entegrasyonu: Müşteri verilerini toplamak ve analiz etmek için CRM araçlarıyla entegre olur 14.
- Kişiselleştirilmiş Destek: Müşteri iletişim geçmişine erişim sağlayarak kişiselleştirilmiş hizmet sunar 3.
- Mobil Uygulama Desteği: iOS ve Android cihazlar için mobil uygulamalar sunarak her yerden destek imkanı sağlar 24.
Kullanım Süreci:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: