Telaura CRM, Etiya tarafından geliştirilen, müşteri ilişkilerini yönetmek için kullanılan bir yazılım paketidir. Telaura CRM'in bazı özellikleri: Modüller: Müşteri önyüz yönetimi, teklif yönetimi, satış yönetimi, kampanya yönetimi, temas yönetimi, sadakat yönetimi, kanal yönetimi, şikâyet yönetimi, bağlılık ve elde tutma yönetimi gibi 14 farklı modülden oluşur. Entegrasyon: Modüller, özel geliştirilen orta katman üzerinden API'lar kullanarak iletişim kurar. Esneklik: Yüksek konfigürasyon yeteneği sayesinde süreçler, müşteri profili ve iş kuralları dinamik olarak tanımlanabilir ve değiştirilebilir. Güvenlik: Uluslararası güvenlik standartlarına uygun olarak tasarlanmıştır. Grup şirketi yönetimi: Grup şirketleri tek bir platformda yönetilerek operasyon maliyetleri düşürülebilir. Telaura CRM, 2011 yılında TTNet tarafından kullanılmaya başlanmıştır.