Buradasın
Özel öğretim kurumlarında personel iş sözleşmesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Özel öğretim kurumlarında personel iş sözleşmesi aşağıdaki adımlarla yapılır:
- Sözleşmenin Tarafları: İş veren kurumun adı, adresi ve kurucu veya kurucu temsilcisinin bilgileri belirtilir 12.
- Personel Bilgileri: Görev alacak eğitim personelinin adı, soyadı, T.C. kimlik numarası, ev adresi ve görev unvanı yazılır 12.
- Haftalık Ders Saati Sayısı: Personelin okutacağı derslerin adı ve haftalık ders saati sayısı belirlenir 12.
- Ücret Bilgileri: Personelin aylık ücreti, bir ders saati ücreti, yöneticilik aylık ücreti ve varsa iş güçlüğü zammı ve sosyal yardım kapsamındaki ek ödemeler gösterilir 12.
- Süre: Sözleşmenin başlama ve bitiş tarihleri ile tanzim tarihi yazılır 12.
- Fesih Şartları: Sözleşmeler, 4857 sayılı İş Kanunu'nun ilgili hükümlerine göre feshedilir 12.
- Genel Şartlar: Özel Öğretim Kurumları Kanunu, ilgili yönetmelikler ve Bakanlık emirlerine uyulacağı taahhüt edilir 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: