6502 Sayılı Kanun'un 14. maddesi, ayıplı hizmet ve sağlayıcı sorumluluğunu düzenler. Maddeye göre sağlayıcı, hizmeti sözleşmeye uygun olarak ifa etmekle yükümlüdür. Ayrıca, 6502 Sayılı Kanun'un 14. maddesinin bazı diğer hükümleri şunlardır: Sağlayıcı, reklam yoluyla yapılan açıklamalardan haberdar olmadığını veya açıklamanın içeriğinin hizmet sözleşmesinin kurulduğu tarihte düzeltildiğini ispatladığı takdirde, bu açıklamalarla bağlı olmaz. Tüketicinin, hizmetin ayıplı ifa edilmesi durumunda; hizmetin yeniden görülmesi, eserde ücretsiz onarım, ayıp oranında bedelden indirim veya sözleşmeden dönme haklarından birini kullanma hakkı vardır. Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar sağlayıcı tarafından karşılanır. Ücretsiz onarım veya hizmetin yeniden görülmesinin sağlayıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici bu hakları kullanamaz. 6502 Sayılı Kanun'un 14. maddesinin tamamına, aşağıdaki kaynaklardan ulaşılabilir: mevzuat.gov.tr; tuketici.ticaret.gov.tr; lepera.com.tr.