Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Market fiyat farkları ve haksız etiket uygulamaları gibi durumlar için aşağıdaki yerlere şikayet edilebilir:
- ALO 175 Tüketici Hattı: Ticaret Bakanlığı'na bağlı bu hattı arayarak şikayetlerinizi iletebilirsiniz 12.
- e-Devlet: "Haksız Fiyat Artışı Şikayet Bildirimi" bölümünden online şikayette bulunabilirsiniz 12.
- Haksız Fiyat Artışı Şikayet Sistemi Mobil Uygulaması: Cep telefonları üzerinden hızlı ve pratik şikayet imkanı sunar 1.
- CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi): Daha kapsamlı ve resmi bir başvuru için kullanılabilir 12.
- İl Ticaret Müdürlükleri: Bulunduğunuz ildeki ticaret müdürlüklerine bizzat giderek şikayet başvurusu yapabilirsiniz 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: